رقابت‌های تنیس فدکاپ بانوان؛

ایران از سد تاجیکستان عبور کرد

۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۰۸:۵۱:۴۰
کد خبر: ۸۵۸۶۶۳
ایران از سد تاجیکستان عبور کرد
تیم ملی تنیس بانوان کشورمان در سومین دیدار خود در رقابت‌های تنیس فدکاپ مقابل تیم تاجیکستان به برتری رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، تیم ملی تنیس بانوان کشورمان در سومین دیدار خود در رقابت‌های تنیس فدکاپ مقابل تیم تاجیکستان به برتری رسید.

در نخستین دیدار بخش انفرادی درسا چراغی از ایران با نتیجه 2 بر صفر ایوانیخیا از تاجیکستان را برد و مهتا خانلو از ایران با همین نتیجه  مقابل تورسونوفا از تاجیکستان شکست خورد و در بخش دو نفره تیم ایران با ترکیب مهتا خانلو و درسا چراغی در برابر تیم تاجیکستان قرار گرفت و با نتیجه  2 بر صفر به پیروزی رسید تا این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود نمایندگان کشورمان به پایان برسد.

بدین ترتیب در پایان تیم فدکاپ کشورمان با یک پیروزی و دو شکست به کار خود در مسابقات امسال پایان داد.تیم فدکاپ کشورمان در گروه دوم با تیم‌های سنگاپور و سری لانکا هم گروه بود.

مهتا خانلو، کیمیا اسبقی‌پور، فاطمه السادات زنجانی و درساچراغی به عنوان بازیکن، فرناز فصیحی به عنوان سرمربی و  مهرافزا منوچهری نایب رییس فدراسیون به عنوان سرپرست در ترکیب تیم ملی ایران حضور داشتند.

این مسابقات با حضور تیم‌های ایران، چین تایپه، فیلیپین، سنگاپور، سریلانکا و تاجیکستان از روز سه شنبه این هفته به مدت ۵ روز در زمین‌های هارد کورت مرکز ملی این کشور برگزار شد.

تیم قهرمان این دوره از مسابقات جواز حضور در گروه یک فدکاپ منطقه آسیا و اقیانوسیه در سال ۲۰۲۰ را به دست می‌آورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز