ظهر امروز صورت گرفت؛

حضور وزیر ورزش و جوانان در نشست فراکسیون ورزش مجلس

۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۱۳:۴۱:۲۳
کد خبر: ۸۵۹۶۴۷
حضور وزیر ورزش و جوانان در نشست فراکسیون ورزش مجلس
مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در نشست فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جلسه فراکسیون ورزش با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، در این نشست جعفر زاده نماینده رشت گفت: نباید از وزارت ورزش و جوانان توقع بیش از حد داشت چرا که این وزارتخانه کمترین بودجه را گرفته و باید مطالباتمان از وزارت ورزش و جوانان منطقی باشد.نباید هر اتفاق بد در عرصه ورزش را به وزارت ورزشی جوانان ربط داد.فدراسیون فوتبال بایستی بدنبال حل کردن مساله حق پخش باشد چرا این حق فوتبال نادیده گرفته می شود.نمی دانم چرا برنامه نود حذف شد این برنامه به فوتبال ایران کمک می کرد.

در ادامه حجت الاسلام آزادی خواه نماینده مردم ملایر نیز طی سخنانی اظهار داشت: تصویب قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش گام مهمی بود که بعد از هشت سال با کمک دولت و حمایت مجلس به انجام رسید.رفع تمام خلاهای ورزش رانباید از وزارت ورزش انتظار داشت این یک واقعیت است فوتبال شرایط خود را بر وزارتخانه تحمیل می کند.

مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران هم در صحبت هایی کوتاه عنوان کرد چرا وزارت ورزش نسبت به حفظ برنامه نود واکنشی نداشت؟ وزارت ورزش و جوانان به کمک فدراسیون فوتبال بایستی به دنبال حق پخش برای فوتبال باشد.

یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در جلسه فراکسیون ورزش مطرح کرد: دکتر سلطانی فر در اتفاقات فینال جام حذفی ورود به موقعی داشتند و بلافاصله تیمی را به سرپرستی دکتر داورزنی به اهواز اعزام کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز