علی داوودی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

خستگی باعث شد نتوانم نتیجه مورد نظر را در مسابقات وزنه‌برداری جوانان جهان کسب کنم/ امیدوارم در آینده عملکرد بهتری داشته باشم

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۶:۱۳:۳۵
کد خبر: ۸۵۹۶۹۷
وزنه‌بردار جوان تیم ملی ایران گفت: خستگی که از مسابقات بزرگسالان آسیا داشتم باعث شد نتوانم نتیجه مورد نظرم را در جوانان به دست آورم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی داوودی، وزنه‌بردار جوان تیم ملی ایران در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت آمادگی خود بیان کرد: حدود 10 روز است که از مسابقات قهرمانی جهان جوانان برگشتم و در حال پیگیری تمرینات هستم و خدا را شکر کم کم بدنم دارد به آمادگی خود برمی‌گردد تا روز جمعه 31 خرداد ماه به جمع بزرگسالان در اردو اضافه شوم.

وی افزود: در مسابقات قهرمانی جوانان به دلیل اینکه پیش از آن در رقابت‌های بزرگسالان آسیا شرکت کرده بودم خیلی خسته بودم و فاصله زمانی بسیار کمی بین این دو تورنمنت وجود داشت. نتوانستم نتیجه‌ای که می‌خواستم را در جهان کسب کنم و به دست آوردن عنوان نایب قهرمانی به کار خود در این تورنمنت پایان دادم.

داوودی عنوان کرد: مصدومیتی در مسابقات جوانان نداشتم و به دلیل کم بودن فاصله مسابقات فقط دچار یک خستگی بودم که خوشبختانه در حال برطرف شدن است.

وزنه‌بردار جوان تیم ملی ایران در پایان گفت: در حال وضعیت آمادگی تیم ملی مشخص نیست و تا مسابقات جهانی تمام تلاش خود را با انجام تمرینات منظم می‌کنیم تا نماینده شایسته‌ای برای تیم ملی کشورمان باشیم و بتوانیم نتیجه خوبی در این رقابت‌ها کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز