مهدی تاج:

هیات‌های مذهبی بهترین جایگاه برای انتقال پیام‌های فرهنگی و اعتقادی هستند

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۴:۴۰:۴۶
کد خبر: ۸۶۰۰۹۳
هیات‌های مذهبی بهترین جایگاه برای انتقال پیام‌های فرهنگی و اعتقادی هستند
نشست هیات امنای هیات مذهبی جامعه اسلامی فوتبال صبح امروز با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ابتدای این نشست محمدرضا تهرانی ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های این هیات همچنین با اشاره به تقویم برنامه های فرهنگی و مذهبی هیات در سال 1398 از حمایت های رئیس فدراسیون فوتبال قدردانی کرد. وی همچنین از برگزاری شصت و ششمین هیات مذهبی جامعه فواتبال در روز شنبه 8 تیرماه همزمان با شهدات امام صادق(ع) خبر داد.

در ادامه مهدی تاج با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در فعال سازی هیات مذهبی جامعه اسلامی فوتبال گفت:جا دارد ابتدا یاد دو عضو سابق هیات مرحوم حاج رسول امین جواهری و مرحوم رمضان حصاری را گرامی بداریم که برای فعال سازی این هیات زحمات زیادی کشیدند.

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: هیات های مذهبی متکی به مردم و ارادتمندان اهل بیت هستند و بار اصلی آن بر دوش مردم است. چنین هیاتی طبیعتا وابسته به دوستداران و هواداران فوتبال است و همین مردمی بودن باعث می شود که برنامه های فرهنگی هیات به بهترین شکل انجام شود. به عقیده من هیات های مذهبی بهترین جایگاه و فرصت مناسب برای القای مفاهیم و پیام های اعتقادی و فرهنگی است.

تاج در پایان گفت: از همه زحمتکشان در این هیات قدردانی می کنم و می خواهم بگویم تا زمانی که در این سمت حضور دارم حامی برگزاری مراسم و برنامه های فرهنگی هیات مذهبی جامعه اسلامی فوتبال هستم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز