با حضور دادگر؛

مراسم بدرقه مربی اسبق تیم ملی تفنگ برگزار شد

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۱۴:۵۵:۱۵
کد خبر: ۸۶۰۰۹۸
مراسم بدرقه مربی اسبق تیم ملی تفنگ برگزار شد
مراسم بدرقه مربی اسبق تیم ملی تفنگ با حضور علی دادگر برگزار و از وی تقدیر شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مراسم بدرقه مربی اسبق تیم ملی تفنگ با حضور علی دادگر رئیس، اکبر محمودی مشاور عالی، رضا ملک محمدی دبیر، سعید مرادی مدیر امور بین الملل، ناصر رسولی مدیر سازمان تیم‌های ملی و ابراهیم اینانلو مربی اسبق تیم ملی تفنگ در محل فدراسیون تیراندازی برگزار شد.ابراهیم اینانلو با دعوت کشور اندونزی به عنوان مربی فردا 30 خردادماه عازم این کشور خواهد شد.

علی دادگر در حاشیه این مراسم در سخنانی ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی به مربی اسبق تیم ملی تفنگ گفت: باعث افتخار است که فدراسیون تیراندازی ظرفیت فرستادن مربی به کشورهای دیگر را دارد که این یک موفقیت برای ایران اسلامی است.

رئیس فدراسیون در ادامه افزود: شما به عنوان سفیر تیراندازی ایران در اندونزی با تجربه بالاتر از قبل و با کسب دانش بیشتر به ایران باز خواهید گشت و تیراندازان کشورمان از پتانسیل شما بهرمند خواهند شد.

دادگر در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون تیراندازی آمادگی صددرصد برای همکاری با کشور اندونزی پیرامون برگزاری اردوهای مشترک و دوره‌های آموزشی را دارد و امیدوارم این مهم با حضور شما به سرانجام برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز