رسول کربکندی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ذوب‌آهن نمی‌تواند جانشینی برای مظاهری پیدا کند/ سپاهان در خرید بازیکن بریز و بپاش نکرده است!

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۷:۴۵:۴۱
کد خبر: ۸۶۱۶۸۸
ذوب‌آهن نمی‌تواند جانشینی برای مظاهری پیدا کند/ سپاهان در خرید بازیکن بریز و بپاش نکرده است!
پیشکسوت فوتبال معتقد است تیم فوتبال ذوب آهن نباید به راحتی مظاهری را از دست می‌داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال سپاهان در فصل نقل و انتقالات با سرعت زیاد نسبت به سایر تیم‌ها به ویژه همشهری خود ذوب آهن در حال جذب بازیکن هست و حتی یک وینگر نیز از این تیم به لیست بازیکنان ورودی خود اضافه کرده است.

رسول کربکندی، پیشکسوت فوتبال پیرامون این موضوع به خبرنگار برنا گفت: سپاهان سرمایه‌گذاری وسیعی در چارچوب اهداف از پیش تعیین شده خود انجام داده است.

وی افزود: این تیم کسب عنوان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را دنبال می‌کند و در همین چارچوب نیز در حال یارگیری است، البته اینکه برخی می‌گویند سپاهان در حال بریز بپاش است را قبول ندارم و تیم‌های متمول دیگری هستند که خیلی بیشتر از سپاهان در حال پول خرج کردن هستند. البته نکته مهم دیگر زردپوشان اصفهانی بر اساس پوشش نقاط ضعف خود یارگیری می‌کنند و من فکر می‌کنم فصل موفق پیش روی این تیم باشد.

سرمربی اسبق ذوب‌آهن اظهار داشت: درباره ذوب آهن به عنوان تیمی که تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست، به نظر من این تیم ابتدا باید بازیکنان اصلی خود را حفظ می‌کرد که حسینی و مظاهری را از دست داد، درباره حسینی باید بگویم که شاید بتوان بازیکنی را جایگزین او کرد اما جایگزین مظاهری قطعا سخت‌تر خواهد بود و آن هم به این دلیل است که دروازه‌بان در تیم نقش تعیین کننده‌ای دارد، نقشی که نمی‌توان آن را منکر شد و مظاهری در سال های گذشته جزو بازیکنان خوب و با کیفیت تیم ذوب‌آهن بود. شما باشگاه‌های بزرگ را هم ببینید به راحتی دروازه‌بان خود را از دست نمی‌دهند. البته دروازه بان ذخیره این تیم هم بازیکن بدی نیست ولی قطعا جانشین او نیاز به زمان دارد.

دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی 1978 آرژانتین خاطرنشان کرد: باید قبول کنیم فوتبال باشگاهی ما در لیگ قهرمانان آسیا نیاز به بازکنان تراز اول دارد و من امیدوارم ذوب‌آهن بتواند نقاط ضعف خود را برطرف کند، چراکه تجربه ثابت کرده مراحل حذفی بازی‌های به مراتب سخت‌تری دارند تا بازی‌های قبل از آن و ذوب‌آهن یک ماه و نیم فرصت دارد خود را مهیای این دیدار کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز