بشار نارحت است؛

خبر خوش برای پرسپولیسی ها+عکس

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۶:۵۷:۱۸
کد خبر: ۸۶۲۷۱۶
خبر خوش برای پرسپولیسی ها+عکس
ستاره ملی پوش و عراقی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفتگویی مدعی شد که قراردادش را با سرخپوشان پاره کرده است، اما مدیران این تیم این خبر را تکذیب کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بشار رسن، ستاره جوان پرسپولیس که روز‌های پرتلاطمی را سپری می‌کند، در گفتگو با برنامه تلویزیونی کورره الفرات اعلام کرد که قراردادش را با سرخپوشان پاره کرده است و در این باره توضیح داد که پس از اینکه هواداران به مدیریت باشگاه فشار آوردند که بشار رسن حتما باید تمدید کند، به همین دلیل باعث شد مدیران پرسپولیس با او قرارداد صوری امضا کنند.

مدیران باشگاه قرارداد 3 نسخه‌ای را تنظیم کردند که در آن هیچ مبلغی نوشته نشده بود و فقط به رسن گفتند این قرارداد را امضا کند تا عکس بگیرند و فشار هواداران فروکش کند که سپس رسن هم قرارداد را پاره کرد.

 یک منبع آگاه به باشگاه پرسپولیس در این رابطه  بیان کرد: چنین چیزی صحت ندارد و تا جاییکه من اطلاع دارم، قرار بود باقیمانده طلب بشار به او پرداخت شود که مبلغ کمتری به او داده شد و فکر می‌کنم این موضوع سبب ناراحتی او شده است. 

به هر حال اگر سرخپوشان به بشار پول پرداخت کرده باشند ، او به احتمال فروان از پرسپولیس نمی رود  و اصل ماجرا این است .هافبک عراقی از دست برخی بد قولی ها ناراحت است و منتظر مشخص شدن سر مربی جدید است .

نظر شما
پرونده ویژه