اعضای هیات مدیره در شبکه‌های اجتماعی دارای صفحه نیستند

باشگاه پرسپولیس اطلاعیه داد

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۷:۴۲:۲۱
کد خبر: ۸۶۲۷۲۷
باشگاه پرسپولیس اطلاعیه داد
باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ اعضای هیات مدیره در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دارای صفحه اختصاصی نیستند و فعالیت‌ها در این حوزه غیر قانونی است.

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ اعضای هیات مدیره در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دارای صفحه اختصاصی نیستند و فعالیت‌ها در این حوزه غیر قانونی است.

 در این اطلاعیه آمده است؛

با توجه به انتشار برخی اخبار و شایعات در فضای مجازی و شبکه اجتماعی، از طریق صفحاتی که به شکل غیر قانونی خود را منتسب به اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی می‌کنند، به این وسیله اعلام می‌شود، هیچ یک از اعضای هیات مدیره باشگاه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی چون؛ اینستاگرام و توییتر دارای صفحه رسمی و فعال نیستند.

تمام فعالیت‌ها تحت این عنوان به صورت غیر مجاز انجام می‌شود و مراتب سوء استفاده برخی اشخاص از عناوین حقیقی و حقوقی اعضای هیات مدیره باشگاه تحت پیگیری و اقدام از طریق مراجع ذیصلاح قرار خواهد گرفت.

بر این اساس، ضمن آن که از عموم مردم به ویژه هواداران درخواست می‌شود که نسبت به این موضوع توجه لازم را داشته باشند و اخبار و اطلاعات رسمی  را از طریق سایت رسمی باشگاه پرسپولیس fc-perspolis.com  دریافت کنند.

نظر شما
پرونده ویژه