احد ارمشی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عملکرد فیاضی خیره کننده‌ است/ کار دشواری در شیکاگو خواهیم داشت/ نمایش شاگردان کولاکوویچ قابل دفاع است

۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۰۵:۰۱:۱۹
کد خبر: ۸۶۴۸۱۱
عملکرد فیاضی خیره کننده‌ است/ کار دشواری در شیکاگو خواهیم داشت/ نمایش شاگردان کولاکوویچ قابل دفاع است
کارشناس والیبال گفت: پوریا فیاضی ثابت کرد بازیکنی است که همچنان پتانسیل بالایی دارد چون در این چند هفته عملکرد خیره کننده‌ای داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، احد ارمشی، سرمربی لیگ برتری و کارشناس والیبال، درباره عملکرد تیم ملی در پنج هفته سپری شده در لیگ ملت‌ها در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: تیم‌ملی در طول این چند هفته بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشت و به نظرم عملکرد قابل دفاعی دارد که امیدوارم در ادامه نیز همین روند را ادامه دهد.

او در مورد اینکه عملکرد کدام یک از بازیکنان بهتر بود نیز گفت: معتقدم همه بازیکن‌ها به یک اندازه تلاش کردند و این نتایج ماحصل تلاش گروهی است و می‌توان گفت تک‌تک بازیکنان در زمین ستاره بودند. ولی در کنار این پوریا فیاضی ثابت کرد بازیکنی است که همچنان پتانسیل بالایی دارد چون در این چند هفته عملکرد خیره کننده‌ای داشت.

ارمشی در مورد عملکرد بازیکنان جوان هم بیان کرد: خوشبختانه والیبال در طول این سال‌ها در زمینه پرورش بازیکن کار خوبی را در پیش گرفته است. برای مثال به نظرم علی‌اصغر مجرد یکی از ستاره‌های والیبال است که قطعا آینده درخشانی را می‌توان برای او متصور بود، البته در کنار او بازیکن‌های جوان دیگری هم هستند که توانایی حضور در تیم ملی را دارند که امیدورام در بازی‌های بعدی شاهد حضور بیشتر آنها نیز در زمین مسابقات باشیم.

وی در پایان در خصوص شانس صعود به المپیک در اولین مرحله انتخابی اظهار کرد: قطعا شانس صعود داریم. اما تیم در حال حاضر درگیر مسابقات است و در مرحله گروهی باید به مصاف برزیل و لهستان برود. برزیل به عنوان پرافتخارترین تیم لیگ ملت‌ها تیم کوچکی برای ما به شمار نمی‌رود بنابراین کار دشواری در این مرحله خواهیم داشت. اما همچنان امید می‌رود بچه‌ها با انگیزه جلو بروند و این روند بردها را ادامه دهند و با انگیزه مضاعف‌تری برای انتخابی المپیک حاضر شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز