محمد نوری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هنوز به مربیگری فکر نمی‌کنم/ به خاطر کمالوند سفید امضا کردم/ پرسپولیس همیشه جزو مدعیان قهرمانی است

۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۶:۴۶:۱۹
کد خبر: ۸۶۵۳۲۰
هنوز به مربیگری فکر نمی‌کنم/ به خاطر کمالوند سفید امضا کردم/ پرسپولیس همیشه جزو مدعیان قهرمانی است
کاپیتان سابق باشگاه پرسپولیس گفت: فعلا به مربی‌گری فکر نکردم و فعلا دارم بازی می‌کنم و تمرکزم روی این موضوع است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد نوری، کاپیتان اسبق پرسپولیس که سابقه گلزنی در دربی را نیز دارد، سال گذشته کاپیتان تیم تارتار بود و احتمالا در لیگ نوزدهم او همین عنوان را خواهد داشت. نوری درباره حضور در تیم کمالوند در پارس جنوبی به خبرنگار برنا گفت: جلسه‌ای با آقای کمالوند داشتیم و چندین سال هم بود که می‌خواستیم کنار هم کار کنیم اما قسمت نمی‌شد و امسال قسمت شد کنار هم باشیم. قرارداد سفید امضا کردم. مدت زمان مشخص است که یک سال است و چون رابطه خوبی با آقای کمالوند دارم راجع به بحث مالی صحبت نکردم و فقط امضا کردم که در خدمت تیم پارس جنوبی باشم و ان‌شاءالله بتوانیم روزهای خوبی در این تیم داشته باشم.

وی افزود: سیاست باشگاه این بوده که تیم جوان شود و آقای کمالوند هم بازیکن‌های  جوانی را استخدام کرده که با خودش کار کردند و می‌داند چه هدفی دارد و مطمئنا شرایط و آینده خوبی در انتظار تیم خواهد بود.

نوری درباره هدف‌گذاری باشگاه در لیگ نوزدهم نیز گفت: ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم، دنبال بهترین نتایج هستیم و مطمئنا در شروع فصل و ادامه می‌بینید که چه تیم یکدستی داریم. پارسال راضی نبودیم و یک‌سری مشکلات بود و ما می‌توانستیم شرایط  بهتری داشته باشیم. ان‌شاءالله در ادامه بتوانیم خیلی خوب در مسابقات شرکت کنیم.

کاپیتان پارس جنوبی در ادامه اظهار داشت: کل دنیا این سیستم را پیاده می‌کند و اگر ایران هم باشد خیلی خوب است. امیدوارم که VAR اجرا شود و سیستم داوری ما خیلی حرفه‌ای باشد.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم عنوان کرد: پرسپولیس روند خوبش را ادامه می‌دهد. ان‌شاءالله پرسپولیس با کالدرون بتواند و روند رو به جلوی خود را ادامه دهد. به هر حال پرسپولیس بزرگ بوده، هست و خواهد بود و شخصیت قهرمانی را گرفته و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد. همه هواداران دوست داشتند برانکو بماند اما نشد. اکثرا بازیکنان حرفه‌ای هستند و خودشان در این مدت تمرین می‌کردند و حالا هم که کار خود را به صورت رسمی شروع کرده‌اند و امیدوارم موفق باشند. پرسپولیس همیشه جزو مدعیان قهرمانی بوده و هست. تیم در حال حاضر نیاز به آرامش و حمایت دارد و امیدوارم هواداران مثل همیشه کنار تیم باشند. همه اشخاص می‌آیند و می‌روند آنچه که می‌ماند نام پرسپولیس است و عاشقان این تیم که همواره تیم‌شان را حمایت می‌کنند.

نوری در خصوص اینکه آیا قصد دارد بعد از دوران بازیگری به جرگه مربیان اضافه شود یا خیر تصریح کرد: فعلا به مربی‌گری فکر نکردم و فعلا دارم بازی می‌کنم و تمرکزم روی این موضوع است.

بازیکن اسبق تیم ملی درباره حضور سرمربی بلژیکی در تیم ملی ایران گفت: دو بازی از تیم آقای ویلموتس دیدیم و سیستمش هجومی است. در دو بازی دوستانه نمی‌شود تیم را کامل محک زد و ان‌شاءالله تیم ملی بتواند در بازی‌های رسمی خوب باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز