امارات رقیب اصلی ماست؛

پورموسوی: امتیاز میزبانی به بازیکنان اعتماد بنفس می دهد

۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۰:۵۲:۴۸
کد خبر: ۸۶۵۵۹۰
پورموسوی: امتیاز میزبانی به بازیکنان اعتماد بنفس می دهد
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان معتقد است میزبانی از رقابت های مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا به شاگردانش اعتماد بنفس می دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیروس پورموسوی در آستانه آغاز اردوی مردادماه تیم ملی جوانان گفت:خوشبختانه در مسابقات روسیه دستاورد بسیار خوبی داشتیم و می توانم بگویم در حال حاضر 60% از شاکله اصلی تیم را شناسایی کرده ایم اما در مراحل و فرصت باقیمانده برای انتخاب بازیکنان در سایر پست ها تلاش می کنیم. در اردوی پیش روی هم علاوه بر بازیکنان حاضر در تورنمنت روسیه تعدادی از سایر نفرات دعوت شده اند تا بازیکنان مورد نظر خودمان در بعضی پست ها را انتخاب کنیم. همچنین یک مسابقه تدارکاتی نیز در این اردو برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی جوانان در خصوص برنامه بازی های تدارکاتی این تیم گفت:ما در روسیه بازی های بسیار مفیدی انجام دادیم. حتی با تیمی مثل ارمنستان بازی کردیم که به سبک فوتبال قرقیزستان شباهت دارد. اما حریف اصلی ما شاید به نوعی امارات باشد. بر همین اساس به دیدار با تیم های عربی منطقه نیاز داریم. صحبت هایی در این خصوص انجام شده و از بین تیم های عمان، سوریه و عراق احتمالا زمینه لازم برای انجام بازی های تدارکاتی مناسب فراهم می شود. البته با توجه به اینکه مسابقات ما در تهران برگزار شد ترجیح می دهیم دیدارهای تدارکاتی همینجا انجام بشود و بازیکنان در شرایط مشابه مسابقات قرار بگیرند.

پورموسوی در پایان پیرامون میزبانی ایران از مرحله مقدماتی رقابت ها گفت:میزبانی از بازی ها اتفاق بسیار خوبی است و طبیعتا می تواند موجب قوت قلب و اعتماد بنفس بازیکنان شود. اینکه در خانه خودمان بازی می کنیم و با شرایط زمین آشناتر هستیم قطعا به سود ماست. امیدوارم از این شرایط به بهترین شکل استفاده کنیم و حتی حمایت تماشاگران را به همراه داشته باشیم تا با قدرت از مرحله نخست عبور کنیم و به دور بعدی راه یابیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز