سجاد پورحسینی:

امیدوارم‌ مدالم شروع خوبی برای کاروان ایران باشد

۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۸:۲۹:۴۸
کد خبر: ۸۶۶۵۴۲
اولین مدال‌آور کاروان ایران در یونیورسیاد ۲۰۱۹ ایتالیا گفت: امیدوارم این مدال شروع خوبی برای دیگر اعضای کاروان ورزشی ایران باشد و سایر ورزشکاران نیز با کسب مدال به کار خود پایان دهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، سجاد پورحسینی پس از کسب مدال برنز در رشته 10 متر تپانچه بیان کرد: خیلی خوشحالم که توانستم اولین مدال خودم و کاروان ورزشی ایران را در بازی‌های یونیورسیاد 2019 بگیرم. امیدوارم این مدال شروع خوبی برای دیگر اعضای کاروان ورزشی ایران باشد و سایر ورزشکاران نیز با کسب مدال به کار خود پایان دهند.

وی افزود: هدف من این بود مدال طلا بگیرم، اما سطح کیفی مسابقات بسیار بالا بود و ورزشکاران خوبی از سراسر جهان در یونیورسیاد شرکت کردند. در دور مقدماتی عنوان ششم را به دست آوردم و در فینال سعی کردم با دقت بیشتری کار کنم که خوشبختانه توانستم به مدال برنز برسم.

پورحسینی با بیان این که اولین مدال جهانی خود را در این رویداد کسب کرده است، گفت: سال گذشته ششم جوانان جهان شدم و امسال نیز در مسابقات آزاد مونیخ در رده دهم بزرگسالان جهان ایستادم. خوشحالم که توانستم اولین مدال جهانی را بگیرم و قطعا برای ادامه کار با انگیزه بیشتری برای کسب موفقیت تلاش خواهم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز