سید عبدالحمید احمدی:

هفتاد واحد مسکونی توسط جامعه ورزش برای هموطنان سیل‌زده در استان لرستان بنا خواهد شد

۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۳:۲۴:۳۶
کد خبر: ۸۶۷۹۱۹
هفتاد واحد مسکونی توسط جامعه ورزش برای هموطنان سیل‌زده در استان لرستان بنا خواهد شد
سی و یکمین جلسه کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی و ورزش کشور امروز به ریاست معاون توسعه فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف در این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالحمید احمدی در ابتدای این نشست ضمن گرامیداشت دهه کرامت گفت: میزبانی موفق کشورمان در مسابقات لیگ ملت های والیبال در استان های اردبیل و آذربایجان غربی به عنوان دو استان مرزی برای کشور بسیار با اهمیت بود.

معاون توسعه فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: مسابقات در امنیت کامل برگزار شد و با مهمان نوازی که مردم داشتند یک تصویر مناسب در عرصه های بین المللی از کشورمان منعکس کرد. این یک فرصت مناسب برای نمایش انسجام و همبستگی ملی بود. همچنین شاهد حضور پرشور و منظم بانوان در ورزشگاه ها کنار سایر اقشار مردم بودیم که بدون هیچ گونه حاشیه ای صورت گرفت. حضور مسئولین مختلف از جمله نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل در روز اول مسابقات هفته چهارم بسیار مثبت و ارزشمند بود و کمک زیادی به تسهیل برگزاری رویداد کرد. پیام تشکر ایشان بعد از برگزاری مسابقات هم بسیار ارزشمند بود.

احمدی درخصوص مشارکت جامعه ورزش کشور در بازسازی مناطق سیل زده گفت: با همکاری بسیار خوب سازمان بسیج ورزشکاران و مشارکت فدراسیون های ورزشی در کنار سایر اقشار ورزش پیش بینی شده که 70 واحد مسکونی برای هموطنان سیل زده در استان لرستان بنا شود. کلیه قهرمانان، ورزشکاران، مسئولین، فدراسیون های ورزشی و سایر بخش های جامعه ورزش مشارکت بسیار خوبی در این امر داشته اند که امیدواریم قبل از شروع فصل سرما این امر محقق شود.

وی افزود: درخصوص مسابقات لیگ برتر فوتبال در اواخر لیگ هجدهم چالش هایی داشتیم که ناخوشایند بود. برای شروع لیگ نوزدهم سلسله نشست هایی با همکاری سایر دستگاه ها و محوریت فدراسیون فوتبال در حال برگزاری است که درصدد هستیم با رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری این لیگ را بدون حاشیه شروع و برگزار کنیم. اگر بتوانیم هماهنگی لازم را برای تجهیز سخت افزاری ورزشگاه ها و ساماندهی امور مختلف داشته باشیم وضع لیک نوزدهم متفاوت با لیگ های قبلی خواهد بود.

احمدی درخصوص برنامه های شاخص دهه کرامت تاکید کرد: مسیری که از زمان ورود حضرت امام رضا (ع) به ایران تا مشهد مقدس توسط ایشان طی شده به عنوان جاده ولایت در نظر گرفته شده که در قالب یک برنامه فرهنگی – ورزشی هر ساله توسط گروهی از ورزشکاران با عبور از 6 استان طی می شود. در طول این مسیر هم برنامه های فرهنگی و همگانی – ورزشی مختلفی با حضور مردم و ورزشکاران مختلف در نظر گرفته می شود تا ورزش نقش پررنگ تری را در زندگی مردم داشته باشد. سعی وزارت ورزش و جوانان استفاده از ظرفیت کامل جامعه ورزش برای پرکردن اوقات فراغت خانواده ها برای ایجاد نشاط عمومی در جامعه است.

در این نشست همچنین علاوه بر ارائه برنامه راهبردی توسعه ورزش همگانی، شاخص های ارزیابی عملکرد فرهنگی فدراسیون ها نیز توسط حاضرین بررسی و تصویب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز