رئیس فدراسیون کاراته خبر داد؛

تخفیف ۶۰ درصدی برای کاراته اولی ها

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۰:۴۷:۰۰
کد خبر: ۸۷۰۹۶۰
تخفیف ۶۰ درصدی برای کاراته اولی ها
سیدحسن طباطبایی از در نظر گرفتن تخفیف ۶۰ درصدی برای کاراته اولی ها در سامانه عضویت فدراسیون خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدحسن طباطبایی ضمن تاکید بر عضویت کاراته کاها در سامانه فدراسیون گفت: با توجه به میلاد باسعادت امام رضا(ع) و فرا رسیدن فصل تابستان و به منظور تشویق آحاد مردم به امر ورزش مخصوصاً ورزش کاراته با مصوبه مجمع فدراسیون کاراته، تصمیم گرفته شد ثبت نام در سامانه این فدراسیون برای کاراته اولی ها و نفراتی که کمربند رنگی دارند با۶۰ درصد تخفیف لحاظ گردد.

وی افزود: کاراته کاهای دارای کمربند زیرقهوه ای با مبلغ ۲۰ هزار تومان کد عضویت فدراسیون را دریافت می کنند که در طول یکسال و در مسابقات مختلف از آن کد استفاده خواهد شد.

رئیس فدراسیون کاراته ادامه داد: هیات ها و سبکهایی که در این کار مشارکت داشته باشند و بتوانند کاراته کاهای بیشتری جذب کنند مورد حمایت فدراسیون قرار خواهند گرفت و تسهیلاتی برای آنها در نظر گرفته می شود.

وی گفت: برای تسهیل در امر برگزاری مسابقات و سهولت کار کاراته کاها برای اولین بار آیدی کارت مسابقات به صورت الکترونیکی و در لیگ کاراته وان ایران از طریق سامانه فدراسیون صادر شد و برای اولین بار هم در نظر داریم ثبت نام دوره های داوری و مربیگری را به صورت الکترونیکی انجام دهیم تا پس از سالها داوران و مرییان کاراته بتوانند سرویس و خدمات خود را از راه دور دریافت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز