کامران جنت:

با کیفیت‎ترین مسابقات بسکتبال سه‎نفره را برگزار کردیم/ فدراسیون جهانی نظارت داشت

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۳:۰۶:۵۲
کد خبر: ۸۷۱۴۳۶
با کیفیت‎ترین مسابقات بسکتبال سه‎نفره را برگزار کردیم/ فدراسیون جهانی نظارت داشت
مسئول برگزاری مسابقات بسکتبال سه نفره تهران گفت: با کیفیت‎ترین مسابقات بسکتبال سه‎نفره ایران را برگزار کردیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کامران جنت، مسئول برگزاری مسابقات بسکتبال سه نفره درباره برگزاری رقابت های انتخابی اظهار داشت: مرحله  مقدماتی دومین دوره مسابقات بسکتبال سه نفره ایران با نام جام استریت بال به میزبانی مجموعه بوم باکس آ.اس.پ تهران با حضور 16 تیم برگزار شد. تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‎ها همگی دارای رنکینگ فدراسیون جهانی بسکتبال بودند. مرحله نهایی این مسابقات که زیر نظر فدراسیون بسکتبال برگزار شد، در استادیوم تنیس مجموعه ورزشى انقلاب تهران با حضور بیش از هزار تماشاچى بود.

وی ادامه داد: مسابقه مقدماتى در چهار گروه چهار تیمى برگزار شد که قرعه کشی و زمان‌بندی برگزاری این مسابقات برعهده فدراسیون جهانی بسکتبال بود. تیم آینده سازان خوزستان، تیم ایران ایکس گیم و تیم بالرز به ترتیب در رده‎های اول تا سوم قرار گرفتند.

مسئول برگزاری مسابقات بسکتبال سه نفره تهران با بیان اینکه این مسابقات در سایت رسمی فدراسیون جهانی درج شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر فدراسیون بسکتبال ایران، فدراسیون جهانی هم بر روی برگزاری این مسابقه نظارت داشت. این رقابت‎ها یکی از با کیفیت‎ترین مسابقات بسکتبال سه نفره‎ای بود که در ایران برگزار شده است.

جنت گفت: در کنار مسابقه اصلى، رقابت اسلم دانک برگزار شد که مهدى هلچى به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت. در پایان این مسابقات نیز به تیم‌ها اول تا سوم و قهرمان اسلم دانک جوایزی نقدی از سوی حامی مالی این رقابت اهدا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز