ناصر رسولی:

اردوی تمرینی تیم اسکیت با حضور مربیان مطرح ارمنستانی در حال برگزاری است

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۲:۲۲:۳۲
کد خبر: ۸۷۲۲۵۹
اردوی تمرینی تیم اسکیت با حضور مربیان مطرح ارمنستانی در حال برگزاری است
مدیر سازمان تیم‌های ملی تیراندازی گفت: اردوی تیم اسکیت کشورمان به مدت یک هفته با حضور دو مربی مطرح ارمنستانی که سابقه درخشانی در این رشته دارند در حال برگزاری می‌باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، ناصر رسولی مدیر سازمان تیم‌های ملی در خصوص برگزاری اردوی رشته اسکیت بیان کرد: با توجه به تفاهم نامه‌ای که فدراسیون تیراندازی ایران با ارمنستان در خصوص استفاده از ظرفیت‌های طرفین دارد از دو مربی مطرح این کشور دعوت به عمل آمد تا با استفاده از تجربیات، فنون این رشته ورزشی را به مربیان داخلی و ورزشکاران انتقال دهند.

وی افزود: یرجانیک آودیسیان دارنده چندین عنوان قهرمانی در رویدادهای جهانی و اروپایی است و همسر وی گور بارسقیان مربی اسبق تیم ملی روسیه که در حال حاضر به عنوان مربی کشور ارمنستان فعالیت می‌کند.

رسولی در ادامه تصریح کرد: این تفاهم‌نامه شامل مفاد دیگری هم است که در آینده‌ای نزدیک از آن بهرمند خواهیم شد.

مدیر سازمان تیم‌های ملی که مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون می‌باشد تاکید کرد: استعدادهای فراوانی دراین ماده وجود دارد که در اطلاعیه از همه استان‌ها خواسته شده تا متقاضیان این رشته را معرفی و برای اردوی چند روزه به فدراسیون اعزام کنند تا همه ورزشکاران از این اتفاق مهم بهره‌مند شوند.

رسولی در پایان خاطرنشان ساخت: یکی از اهداف مهم این اردو تشکیل تیم اسکیت بانوان و پشتوانه سازی تیم ملی آقایان است که در زمان گذشته توجه کم‌تری به این رشته می‌شد.

گفتنی است اردوی تمرینی تیم اسکیت از 25 تیرماه تا 1 مرداد ماه به مدت یک هفته در محل سایت اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی در حال برگزاری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز