جهت حضور در مسابقات غرب آسیا و کاپ آسیا؛

اعضای تیم ملی بسکتبال بانوان تست دادند

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۴:۲۳:۳۲
کد خبر: ۸۷۲۴۰۱
اعضای تیم ملی بسکتبال بانوان تست دادند
ورزشکاران دعوت شده به چهارمین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی بسکتبال پنج نفره بانوان در آزمون های آمادگی جسمانی و بیومکانیک ورزشی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ورزشکاران دعوت شده به چهارمین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی بسکتبال بانوان که از صبح امروز تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک آغاز کرده اند، در آزمون های آمادگی جسمانی و بیومکانیک ورزشی این مجموعه شرکت کردند.

تمرینات آماده سازی تیم ملی بسکتبال بانوان از ابتدای فروردین ماه 1398 با حضور 46 بسکتبالیست برتر مسابقات لیگ برتر بزرگسالان و جوانان در دو گروه الف و ب آغاز شد. اردونشینان تیم الف که شامل ورزشکاران رده سنی بزرگسالان می باشند، از چهارم اردیبهشت ماه تمرینات بدنسازی عمومی خود را زیر نظر کادرفنی این تیم آغاز کردند.

در ادامه و از ابتدای خردادماه، بدنسازی اختصاصی در دستور کار این تیم قرار گرفته و اردونشینان گروه الف، تمرینات فنی و تاکتیکی خود را در چهارمین مرحله از اردوها از بعد از ظهر امروز در آکادمی ملی المپیک آغاز خواهند کرد.

گفتنی است تیم ملی بسکتبال بانوان بعد از ظهر فردا در دیداری دوستانه که به میزبانی مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد به مصاف گروه بهمن می رود.

مسابقات بسکتبال غرب آسیا در بخش بانوان طی روزهای 31 مرداد لغایت 7 شهریور ماه سال جاری به میزبانی اردن و مسابقات کاپ آسیا که محل آن از سوی کنفدراسیون بسکتبال آسیا هنوز مشخص نشده نیز اوایل مهرماه برگزار می شود. 

اسامی ورزشکاران دعوت شده به چهارمین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی بسکتبال بانوان در آکادمی ملی المپیک به شرح زیر است:

لوسینه آسادوریان اصفهان، معصومه اسماعیل زاده اصفهان، آناهیس خداوردیان اصفهان، کیمیا یزدیان طهرانی تهران، سارا اعتماد تهران، گلشید امیدیان تهران، روژانو محمودی تهران، ادنا عیسائیان تهران، سحر نجفی تهران، فائزه شهریاری تهران، دلارام وکیلی تهران، شادی عبدالوند تهران، شیدا شجاعی تهران، فرزانه فروتن فرد تهران، عسل پور حیدری تهران، زهرا عدالت کار تهران، مریم ایزدبین تهران، نگین رسولی تهران، فاطمه آقازادگان قزوین، مژگان خدادادی قزوین و آیدا گل محمدی کردستان.

همچنین شایسته متشرعی به عنوان سرمربی، شهرزاد راستکار و سرور روانی پور به عنوان مربی، آیلین ملکیان مدیر فنی و شبنم کلاهی به عنوان سرپرست اعضای کادرفنی و سرپرستی این تیم را تشکیل می دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز