پیام خانلرخانی:

به اهداف خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا رسیدیم

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۱:۳۳:۵۲
کد خبر: ۸۷۳۲۷۸
به اهداف خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا رسیدیم
سرمربی تیم ملی پاراتکواندو گفت: با تکرار عنوان قهرمانی قاره کهن و کسب مدال‌های رنگارنگ در مسابقات قهرمانی آسیا اهداف ما محقق شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین، پیام خانلرخانی سرمربی تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بیان کرد: مسابقات آسیا از آخرین رویدادهای پاراتکواندو در سال جاری برای افزایش امتیاز ورزشکاران در رنکینگ سیستم جهانی بود تا بتوانند جایگاه خود را برای کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو ارتقا دهند.

وی افزود: از ابتدا اردوهای تیم ملی به دنبال تکرار عنوان قهرمانی آسیا و کسب مدال طلا در اوزان پارالمپیکی بودیم که خوشبختانه ملی پوشان ما توانستند با عملکرد قابل قبول هر دو هدف را اجرایی کنند.

خانلرخانی درباره داوری مسابقات عنوان کرد: عملکرد و قضاوت داوران قابل قبول بود و با توجه به کارت‌هایی که در اختیار داشتیم می‌توانستیم از طریق ویدئو صحنه را بازبینی کنیم و خوشبختانه تیم در بحث داوری با مشکل مواجه نشد.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو اظهار داشت: تیم‌های روسیه، ترکیه و جمهوری آذربایجان با نفرات کامل در این مسابقات حاضر شده بودند و حتی تیم کره جنوبی در وزن مهدی پوررهنما ورزشکار خوبی را به مسابقات اعزام کرده بود که البته برابر ملی پوش ما شکست خورد و در مجموع تک ستاره‌هایی از تیم‌های مختلف حضور داشتند که پاراتکواندوکاران ایران توانستند با عملکرد درخشان از سد آن‌ها عبور کنند.

وی تصریح کرد: بعد از این رویداد، مسابقات قهرمانی قاره اروپا که آبان ماه امسال به میزبانی کشور ایتالیا برگزار می‌شود آخرین فرصت تیم‌ها برای کسب مستقیم سهمیه پارالمپیک از طریق رنکینگ سیستم است و پس از آن سهمیه‌ها به صورت مسابقات قاره‌ای توزیع خواهد شد و از حالت رنکینگ خارج می‌شود.

خانلرخانی در پایان گفت: حدود یک سال تا آغاز رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو فاصله داریم و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا با برپایی اردوهای مناسب ملی پوشان ما با آمادگی کامل راهی توکیو شوند و با دست پر به کشور باز گردند و در اولین تجربه این رشته مدال‌های خوش رنگی را برای تیم ملی ایران رقم بزنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز