حوری سادات آقامیری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کمپ جهانی هوپس مهم‌ترین فرصت‌ برای بازیکنان تنیس روی میز خواهد بود/ سوری قهرمان آسیای میانه است

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۶:۴۹:۲۳
کد خبر: ۸۷۳۴۶۳
کمپ جهانی هوپس مهم‌ترین فرصت‌ برای بازیکنان تنیس روی میز خواهد بود/ سوری قهرمان آسیای میانه است
سرمربی تیم هوپس کشورمان گفت: کمپ جهانی هوپس مهم‌ترین فرصت‌هایی است که برای هر بازیکن پیش می‌آید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حوری سادات آقامیری، سرمربی تیم ملی هوپس ایران، به همراه تارا سوری نونهال بوشهری از طرف فدراسیون جهانی تنیس روی میز به اردو و مسابقات هوپس جهانی دعوت شدند.

آقامیری طی گفتگو با خبرنگار برنا در این خصوص بیان کرد: این طرح انتخابی دارد و تارا سوری در دو مرحله از این رقابت‌ها شرکت کرد و قهرمان آسیای میانه شد و توانست سهمیه مسابقات آسیا را کسب کند. پس از آن توانست در آسیا جایگاه سوم مشترک را به دست بیاورد. سه نفر از آسیا سهمیه حضور در این اردو را می‌گرفتند که به دلیل رایزنی‌های فدراسیون ایران یک سهمیه به سوری تعلق گرفته است.

وی افزود: این دوره یکی از مهم‌ترین فرصت‌هایی است که برای هر بازیکن پیش می‌آید. 16 بازیکن از سرتاسر جهان شرکت می‌کنند، مربیان بزرگی حضور دارند و یارهای تمرینی بسیار خوبی خواهند بود. این موضوع تاثیر بسیار زیادی در تجربه و سطح بازیکنان دارد.

سرمربی تیم ملی هوپس عنوان کرد: مربیان به روزی در اردو حضور دارند و این کمپ برای مربیان هم آموزشی است. از همین حالا که به این اردو دعوت شدیم، باید یک سری دوره‌های آموزشی را من در همین جا بگذرانم و آن‌جا هم کلاس‌های آموزشی داریم.

آقامیری اظهار داشت: کمپ برگزار می‌شود و روز آخر بازیکنان مسابقه می‌دهند و گزینش می‌شوند. مربیان در انتخاب بازیکنان برای مرحله بعدی موثر هستند و علاوه بر آن بازیکنان طی گذراندن کمپ و طبق رتبه خود در مسابقه ارزیابی خواهند شد. 4 نفر برتر برای مرحله بعدی اردو و حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان انتخاب می‌شوند.

وی در پایان گفت: بازیکنان برتر در تیم هوپس جهان در رقابت‌های جهانی شرکت خواهند کرد. یکی از فاکتورهای انتخابی افراد، عملکرد مربیان است و من باید علاوه بر شرکت در کلاس‌های آموزشی در سمینارها و آزمون‌ها هم باید عملکرد موفقی داشته باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز