هادی شکوری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

امسال اتفاقات خوبی برای استقلال رخ می‌دهد/ بازیکنان مزد غیرت‌شان را گرفتند

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۵:۲۱:۴۲
کد خبر: ۸۷۳۶۰۷
امسال اتفاقات خوبی برای استقلال رخ می‌دهد/ بازیکنان مزد غیرت‌شان را گرفتند
مدافع اسبق استقلال گفت: امیدوارم امسال با سیاستی که باشگاه دارد و تیمی که بسته شده است، شرایطی رقم بخورد که اتفاقات خوب برای‌مان رخ بدهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هادی شکوری، سرمربی تیم فوتبال جوانان استقلال، درباره برد شاگردانش در دربی به خبرنگار برنا گفت: خسته نباشید می‌گویم به تیم پرسپولیس و یک خسته نباشید ویژه به بچه‌های خودمان که در این بازی  مزد غیرت‌شان را گرفتند. من هم تازه مسئولیت این تیم را  برعهده گرفتم و خیلی زمان نداشتم که بخواهیم کار تاکتیکی کنیم. سعی کردم از نظر روحی روانی بچه‌ها را در یک شرایط آرمانی برسانم و الحمدالله توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و نتیجه این بازی به نفع خودمان شد.

وی درباره آینده جوانان استقلال در لیگ استان تهران اظهار کرد: این تیم با آرمان‌هایی که خودم دارم خیلی فاصله دارد و در بازی دربی فقط مزد زحمات و غیرت‌شان را گرفتند و ان‌شاءالله در زمان‌هایی که داریم می‌توانیم از تاکتیک‌های مورد نظرمان استفاده کنیم و مطمئن باشید فوتبال ما پتانسیل این را دارد که خیلی جلوتر حرکت کند. نقریبا تیم بسته شده بود که من این تیم را گرفتم. جا دارد از کادر قبلی هم تشکر کنم. بازیکنانی که هستند و موجودی ما این است و من هم سعی می‌کنم از توانایی‌های تک‌تک‌شان استفاده کنم. همیشه در زندگی‌ام یاد گرفتم رو به جلو حرکت کنم و به بهترین چیزها دست پیدا کنم. قطعا اگر بگویم به قهرمان شدن فکر نمی‌کنم دروغ گفتم ولی هدف‌گذاری و سیاست باشگاه این است که بتوانیم بازیکنان تأثیرگذار را پشتیبان‌های باشگاه کنیم.

شکوری درباره احتمال قهرمانی با تیم افزود: قول قهرمانی نمی‌دهیم واقعا هیچوقت اینگونه نبودم که قول قهرمانی بدهم. چون من تازه وارد عرصه مربیگری شدم و هنوز خیلی با این قضیه آشنایی ندارم فقط سعی می‌کنم  تجربه‌ای که داشتم را به این جوان‌ها انتقال بدهم و به بهترین نحو استفاده کنیم.

مدافع اسبق استقلال درباره وضعیت این تیم نیز عنوان کرد: استقلال یکی، دو سال است که یک‌سری مشکلات در اول فصل و یارگیری‌ها دارد ولی امیدوارم امسال با سیاستی که باشگاه دارد و تیمی که در حال بسته شدن است، شرایطی را رقم بزند که اتفاقات خوب برای‌مان رخ بدهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز