توسط فدراسیون جهانی تنیس روی میز؛

لیست آخرین داوران بین‌المللی بلوبج منتشر شد

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۵:۳۲:۱۰
کد خبر: ۸۷۴۰۴۱
لیست آخرین داوران بین‌المللی بلوبج منتشر شد
فدراسیون جهانی لیست آخرین داوران بین المللی بلوبج را منتشر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، با اعلام رسمی فدراسیون جهانی (ITTF) در صفحه مربوط به داوران و سرداوران بین المللی، شمار داوران بلوبج ایران به 4 داور رسید.

نصیبه دلیرهروی داور بین المللی کشورمان که در رقابت‌های فرانسه و بلژیک موفق شد با 4 ارزیابی خود را با موفقیت طی کند نام خود را به عنوان چهارمین داور بلوبج ایران ثبت کرد. پیش از او سیمین رضایی در سال 2010، حمیدرضا صباغیان در سال 2011 و فرخنده سلیمانی در سال 2013 موفق به دریافت نشان آبی شده بودند.

در ادامه این فرآیند و با برنامه‌ریزی‌های فدراسیون تنیس روی میز برای کسب داوری بلوبج یا نشان آبی که بالاترین مدرک داوری در جهان است، ناهید شیروانی، سوانا دانغیان و حمید انتشاری نیز در حال سپری کردن مراحل اریابی خود هستند.

به جزء چهار داور بلوبج ایران، در لیست منتشر شده ITTF نام دو داور دیگر کشورمان که سال‌های گذشته در ایران مدرک بین المللی خود را دریافت کرده و در ادامه موفق به کسب نشان آبی داوری شدند نیز به چشم می‌خورد. پری خلیلی مرندی از سوی کشور مالزی و مرضیه حکیم آرا از کانادا در این لیست حضور دارند و به فعالیت مشغول هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز