محمدرضا پوریا:

احمدی نگاه ویژه‌ای به سلامت جامعه دارد

۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۷:۰۵
کد خبر: ۸۷۴۵۳۴
احمدی نگاه ویژه‌ای به سلامت جامعه دارد
رییس فدراسیون بدمینتون گفت: معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای به سلامت جامعه دارد و رسیدن به این هدف با توسعه ورزش همگانی امکان پذیر می‌باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، محمدرضا پوریا رییس فدراسیون روز دوشنبه 31 تیر ماه طی گفتگو اختصاصی با روابط عمومی این فدراسیون بیان کرد: با توجه به پیگیرهای به عمل آمده از سوی این فدراسیون در سال 97 که از کلیه استان‌های کشور و مکان‌های همگانی از جمله پارک‌ها، ادارات، مکان‌های ساحلی و نهادهایی که به ورزش همگانی می‌پرداختند، جمعیت قابل توجهی در رشته بدمینتون در قسمت آقایان و بانوان در بعد همگانی این رشته را نشان می‌دهد.

وی افزود: مسابقاتی که از سوی هیات‌های بدمینتون استان‌ها و شهرستان‌ها به صورت خانوادگی در سطح مادران، دختران، پدران و پسران  برگزار گردیده نشان از توسعه این رشته در سطح کشور دارد.

رییس فدراسیون بدمینتون خاطرنشان ساخت: در سال 98 با توجه جلسه معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با مسوولان فدراسیون‌های ورزشی برگزار گردید مقرر شد که فدراسیون‌های ورزشی کشور به پیگیری این امر پرداخته و توجه ویژه‌ای به ورزش همگانی در خصوص سلامت جامعه نمایند.

پوریا در ادامه اظهار داشت: در این رابطه و به منظور توسعه ورزش همگانی در خصوص سلامت جامعه، فدراسیون‌ها ملزم به برگزاری مسابقات همگانی، توزیع وسایل در مکان‌های عمومی شدند. این دستورالمعل از سوی معاونت فرهنگی و همگانی وزارت ورزش و جوانان بود که در این رابطه نیز از سوی این معاونت پیگیری لازم انجام گردید.

وی تصریح کرد: عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و همگانی وزارت ورزش و جوانان و مولایی مدیرکل همگانی این وزارتخانه نسبت به توسعه ورزش همگانی در سطح کل کشور به صورت جدی و مستمر پیگیر این موضوع بوده و تلاش‌های بسیار مثبتی در این رابطه نمودند.

پوریا اظهار امیدواری نمود که جمعیت ورزش همگانی کشور با توجه به نگاه ویژه فدراسیون‌های ورزشی افزایش یافته و این شرایط قدم موثر و بزرگی در امر سلامت جامعه می‌باشد.

رییس فدراسیون بدمینتون در پایان گفت: به همین منظور فدراسیون بدمینتون از سال‌های گذشته کمیته همگانی این رشته را ایجاد نموده و در مراکز استان‌های کشور نیز هیات‌های بدمینتون دارای کمیته همگانی می‌باشند. این امر از سوی فدراسیون به صورت جدی دنبال می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز