فرهاد نفرزاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم ملی والیبال کار دشواری برای صعود به المپیک دارد/ محمودی بیشتر از یلی می‌تواند کمک کند

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۷:۰۷:۰۶
کد خبر: ۸۷۴۶۴۳
تیم ملی والیبال کار دشواری برای صعود به المپیک دارد/ محمودی بیشتر از یلی می‌تواند کمک کند
مربی والیبال گفت: با توجه به سوابق و تجربه‌ای که محمودی دارد کاملا مشخص است در صورت حضورش در تیم بیشتر از پوریا یلی می‌تواند به تیم کمک کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال برای حضور در مرحله نخست انتخابی المپیک از سوی ایگور کولاکوویچ اعلام شد.

فرهاد نفرزاده، مربی والیبال، درباره دعوت از شهرام محمودی به خبرنگار برنا گفت: لیستی که اعلام شده همان فهرستی است که در لیگ جهانی شاهد آن بودیم و تغییر زیادی در آن دیده نمی‌شود و فقط شهرام محمودی فعلا به اردو دعوت شده است.

او ادامه داد: دعوت شدن به اردو به معنای حضور در ترکیب اعزامی نیست و باید دید پس از پایان اردوها محمودی در ترکیب اصلی خواهد بود یا خیر. در مجموع با توجه به سوابق و تجربه‌ای که شهرام دارد کاملا مشخص است در جریان بازی در صورت حضورش در تیم بیشتر از پوریا یلی می‌ تواند به تیم کمک کند.

نفر زاده درخصوص بازی‌های تدارکاتی پیش‌بینی شده برای تیم‌ ملی اظهار کرد: طبق گفته خوش‌خبر تیم قرار است دو بازی دوستانه با بلغارستان داشته باشد. به نظرم حضور در لیگ جهانی تا حد زیادی به آمادگی و هماهنگی تیم کمک کرده و در واقع این بازی‌ها به منزله همان بازی تدارکاتی برای تیم بود ولی قطعا دیدار با بلغارستان برای قرار گرفتن در شرایط مسابقات انتخابی بازی‌های مناسبی است.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا با نتیجه‌ای که تیم در لیگ‌جهانی کسب کرد می‌توان امیدوار بود که در مرحله نخست انتخابی  بتوانیم کسب سهمیه کنیم یا خیر؟ گفت: با توجه به این که روسیه میزبان رقابت‌هاست و در یک گروه با ما قرار دارد بعید می‌دانم این اتفاق الان رخ بدهد؛ در واقع تیم روسیه شانس اول کسب سهمیه را دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز