رضا دهقانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هدف‌مان در نساجی حضور در بالای جدول است/ لیست ویلموتس به من انگیزه داد

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۳:۴۴:۰۴
کد خبر: ۸۷۵۲۰۴
هدف‌مان در نساجی حضور در بالای جدول است/ لیست ویلموتس به من انگیزه داد
بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: در لیگ نوزدهم صددرصد هدف‌مان این است که جزو تیم‌های بالای جدول باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا دهقانی، هافبک تهاجمی سال گذشته سپاهان، امسال به امید دیده شدن در لیگ نوزدهم به نساجی مازندران آماده است.

دهقانی در مورد شرایط نساجی مازندران به خبرنگار برنا گفت: خداراشکر تیم شرایط خیلی خوبی دارد و روز به روز داریم بهتر می‌شویم و چند بازی دوستانه انجام دادیم و نتایج خیلی خوبی گرفتیم. البته تیم‌مان در دوران بدنسازی است و دو، سه بازی دوستانه دیگر داریم که بتوانیم به مرز آمادگی برسیم.

وی درباره هدف نساجی مازندران در لیگ نوزدهم گفت: در لیگ نوزدهم صددرصد هدف‌مان این است که جزو تیم‌های بالای جدول باشیم. تیم خداراشکر خوب بسته شده و بچه‌ها هم واقعا شرایط خیلی خوبی دارند و مهره‌های خوبی داریم. با کمک هواداران‌مان می‌‌توانیم امسال دل مردم قائمشهر را شاد و بهترین شرایط را کسب کنیم.

دهقانی پیرامون جدا شدنش از سپاهان و حضور در نساجی خاطرنشان کرد: امسال از سپاهان قرضی آمدم. آقای مهاجری یکی از مربیان کاربلد فوتبال ایران است و افتخار شاگردی‌اش خیلی خوب است بنده هم افتخار می‌کنم و ان‌شاءالله بتوانم جواب اعتمادش را بدهم. من دوست داشتم خیلی بیشتر در بازی باشم، سپاهان تیم بزرگی است و مهره‌های خوبی جذب کرده است. نساجی تیم ریشه‌داری است که هواداران خوب و پرشوری دارد و ان‌شاءالله با حمایت‌شان بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

هافبک هجومی نساجی مازندران درباره لیست ویلموتس و حضور جوانان در آن گفت: اینکه می‌بینم سرمربی تیم ملی، جوانان را دعوت می‌کند برایم انگیزه است. من سنم هم اکنون به تیم امید می‌خورد و در اردو شرایط خوبی داشتم و به هر دلیلی دعوت نشدم اما تلاشم را می‌کنم مدنظر آقایان حمید استیلی و فرهاد مجیدی قرار بگیرم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز