بهنام شیری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

چرفکو می‌تواند بر عملکرد پرتابگران تاثیر بگذارد/ پتانسیل کسب ورودی المپیک ۲۰۲۰ را دارم

۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۰۶:۴۱:۲۷
کد خبر: ۸۷۶۸۲۲
چرفکو می‌تواند بر عملکرد پرتابگران تاثیر بگذارد/ پتانسیل کسب ورودی المپیک ۲۰۲۰ را دارم
پرتابگر دیسک تیم ملی ایران گفت: زمان کمی تا المپیک مانده و فدراسیون باید هرچه زودتر برای پرتابگران یک مربی انتخاب کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهنام شیری، پرتابگر دیسک تیم ملی ایران در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص مسابقات قهرمانی کشور سال 98 بیان کرد: این دوره از رقابت‌ها سطح تقریبا خوبی داشت و اکثر نفرات خوب کشور حضور داشتند. من هم رکوردهایی که در پرتاب‌هایم داشتم خیلی خوب بود اما متاسفانه چند خطا داشتم که در نهایت موفق به کسب مقام دوم این مسابقات شدم. از نظر جسمانی آمادگی نسبتا بالایی داشتم و پرتاب 55/84 برای من ثبت شد.

وی افزود: باید هرچه زودتر شرایط درست شود و یک مربی برای من انتخاب کنند تا تمرینات خود را آغاز کنیم. زمان کمی تا المپیک باقی مانده است و این پتانسیل را دارم که ورودی المپیک را کسب کنم و دور از دسترس نیست. تمام تلاش خود را برای به دست آوردن سهمیه می‌کنم و اگر هم در المپیک پرتاب 66 متر داشته باشم، صددرصد جزو 8 نفر برتر دنیا خواهم بود. وقت کم است و باید شرایط مناسب ایجاد شود تا روند رو به جلویی داشته باشیم.

شیری عنوان کرد: باید دید که فدراسیون برای مربی خارجی جدید چه تصمیمی می‌گیرد، چرفکو مربی بسیار خوبی است و سطح بالایی دارد. حضور مربی خارجی تاثیر بسیار مثبتی روی عملکرد پرتابگرهای ایرانی خواهد داشت. سال قبل که چرفکو به ایران آمده بود، رکوردهای زیادی در این رشته زده شد. جوانان، نوجوانان و بانوان رکورد زدند، من هم حدود 62 متر پرتاب کرده بودم.

دارنده مدال نقره قهرمانی آسیا اظهار داشت: مربی‌های خارجی اگر مربی خوبی باشند، در پیشرفت پرتاب دیسک ایران بسیار تاثیرگذار خواهد بود. باید دید که چه می‌شود و منتظر تصمیم فدراسیون هستیم.

پرتابگر دیسک گفت: حدود 7 ماه است که از هادی سپهرزاد برنامه می‌گیرم و تمرین می‌کنم، خیلی خوب می‌شود که هرچه زودتر یک مربی با فدراسیون به توافق برسد و تمرینات خودمان را جدی‌تر دنبال کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز