اتحاد و همدلی رمز موفقیت جامعه ورزش؛

خط قرمز وزارت ورزش و جوانان روی جریان‌های سیاسی/ روح ورزش با تنش‌زایی همخوانی ندارد

۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۴:۰۴:۵۹
کد خبر: ۸۷۷۳۵۷
حوزه ورزش و فرهنگ دو حوزه مهم و تاثیرگذار در کشور هستند که باید از هرگونه نگرش و سلایق سیاسی به دور باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، از ابتدای حضور دکتر مسعود سلطانی‌فر در وزارت ورزش و جوانان یکی از مواردی که وی همیشه به آن تاکید داشته و به عنوان خط قرمز وزارت ورزش می‌توان از آن نام برد این است که نباید هیچ‌گونه نگرش سیاسی در حوزه ورزش و سمن‌ها وجود داشته باشد.

بدون شک حوزه ورزش و فرهنگ دو حوزه مهم و تاثیرگذار در کشور هستند که باید از هرگونه نگرش و سلایق سیاسی به دور باشند، چراکه روح ورزش و فرهنگ با این معقولات همخوانی ندارد و محیط ورزش کشور همواره با روح پهلوانی عجین بوده است. اتفاقاتی در روزهای اخیر در حوزه ورزش کشور رخ داد و نادانسته شاهد حضور برخی افراد با تفکرات جریان‌های سیاسی بودیم و البته با تدبیری که صورت گرفت آرامش به این حوزه برگشت و نگرانی‌های اهالی ورزش رفع شد.

همواره این موضوع به شکل جدی به حوزه‌های مدیریتی، فدراسیون‌های ورزشی و همچنین سمن‌های جوانان از سوی مقام عالی وزارت تاکید شده است که جریان های سیاسی را نباید در این حوزه‌ها دخیل کنند و به همین علت در سه سال گذشته یکی از مهم‌ترین ارکان موفقیت ورزش کشور اتحاد و همدلی همه مدیران و دست‌اندرکاران است که باعث شد در این مدت ورزش ایران روند روبه رشدی را طی کند.

بهرحال اتفاقات اخیر نشان داد افرادی با جریان‌های سیاسی هیچ جایگاهی در حوزه ورزش کشور نخواهند داشت و واکنش تند ورزش‌دوستان و اهالی رسانه بر این موضوع صحه گذاشت که فضای ورزش همچنان باید به دور از هرگونه تنشی باشد. موفقیت‌های به دست آمده در حوزه ورزش اتفاقی نبوده و از این به بعد نیز با همدلی و اتفاق نظر مسئولین ارشد ورزشی این موفقیت‌ها ادامه‌دار خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز