به احتمال فراوان در تختی میزبانی خواهیم کرد؛

نیکبخت: زمان و مکان مشخص می‌کند کدام تیم صعود می‌کند

۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۰:۴۱:۵۶
کد خبر: ۸۷۷۵۲۷
نیکبخت: زمان و مکان مشخص می‌کند کدام تیم صعود می‌کند
سرمربی تیم فوتبال سرخ‌پوشان پاکدشت گفت: همه در لیگ یک دنبال صعود هستند اما زمان و مکان مشخص می‌کند چه اتفاقی می‌‌افتد و کدام تیم صعود می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی نیکبخت، سرمربی تیم سرخ‌پوشان پاکدشت، درباره میزان رضایتش از برگزاری قرعه کشی لیگ یک  به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه قرعه‌کشی خیلی خوب بود و ما از وضعیت‌مان راضی هستیم.

وی درباره ورزشگاه محل میزبانی این تیم عنوان کرد: احتمالا تختی تهران است اما ما خودمان هم در پاکدشت ورزشگاه داریم و در صدد هستیم آماده‌اش کنیم.

نیکبخت درباره اردوی تیم و عملکرد تیمش در یارگیری گفت: بد نبوده تا الان، اما تازه بازیکنان‌مان را در این یکی، دو روز گرفتیم و از الان باید به فکر تیم‌مان باشیم.

مربی تیم سرخ‌پوشان درباره میزان هواداران این تیم اظهار داشت: ما چون تیم پاکدشت هستیم و یک منطقه فوتبال خیز است. آنجا تیم‌های پایه و آکادمی داریم و خود این آکادمی‌ در جذب تماشاگر به ما کمک می‌کند. اگر ما بازی‌‌های‌مان بیفتد در پاکدشت بالای 3 هزار تماشاگر داریم.

وی در پایان درباره هدف تیمش نیز گفت: هدف‌مان صعود به لیگ برتر است، البته همه در لیگ یک دنبال صعود هستند اما زمان و مکان مشخص می‌کند چه اتفاقی می‌‌افتد  و کدام تیم صعود می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز