عبدالحمید احمدی؛

مطالبه جدی ما از استان ها و فدراسیون ها توسعه ورزش همگانی بین بانوان است

۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۲۲:۰۷:۴۷
کد خبر: ۸۷۷۵۴۵
مطالبه جدی ما از استان ها و فدراسیون ها توسعه ورزش همگانی بین بانوان است
نشست تخصصی معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با مسئولین ورزش بانوان استان ها عصر لمروز به ریاست دکتر مهین فرهادی زاد در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالحمید احمدی در این نشست ضمن تاکید بر نگاه یکسان به ورزش بانوان و آقایان گفت: در سال های اخیر شاهد ارتقای جایگاه ورزش بانوان در ساختار ورزشی کشور هستیم و باید به بانوان به عنوان نیمی از جمعیت کشور فرصت برابر با مردان داد. 

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: خوشبختانه در اساسنامه فدراسیون های ورزشی جایگاه نایب رییس بانوان را قید و تثبیت کردیم و در  ادارات کل ورزش و جوانان استان ها هم شاهد ارتقای جایگاه ورزش بانوان به معاونت بودیم. تعامل بین بخش فرهنگی و ورزش بانوان بسیار مهم است و انتظار مقامات ارشد نظام در این حوزه بسیار بالاست. باید ضمن تعامل با سایر نهادهای ورزشی کشور به این موارد توجه ویژه داشته باشیم.

دکتر احمدی تاکید کرد: طرح های متنوعی برای مشارکت بانوان در ورزش همگانی داریم و مبارزه با فقر حرکتی امروز یک مطالبه جدی است. سهم بانوان در برنامه های ورزش همگانی باید پررنگ باشد. از ظرفیت جمعیت روستایی و بخصوص بانوان روستایی در برنامه هایی مثل جام خوشه چین باید بیشتر استفاده شود.

در این برنامه همچنین استان های مختلف چالش ها و ابهامات خود در امور حقوقی با مهندس تقی زاده معاون امور حقوقی و هماهنگی امور استان ها مطرح کردند و پرسش و پاسخ انجام شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز