باید از پتانسیل ورزش کردستان به خوبی در کشور استفاده شود؛

مرادنیا: کردستان نیازمند حمایت در بخش ورزش‌های همگانی است

۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۰۹:۱۳:۳۸
کد خبر: ۸۷۸۲۱۲
مرادنیا: کردستان نیازمند حمایت در بخش ورزش‌های همگانی است
استاندار کردستان گفت: ما در استان دارای ظرفیت‌های فراوان در حوزە ورزش هستیم ونیاز داریم دولت در ورزش‌های همگانی استان را مورد حمایت جدی قرار دهد.

بە گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهمن مرادنیا در دیدار با معاون توسعه ورزش‌های همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در کردستان مردم و خصوصا جوانان رغبت خوبی به ورزش دارند و باید از این پتانسیل در راستای تقویت ورزش کشور استفاده شود.

وی شرایط خاص اقتصادی کردستان را در محدودیت مردم برای فعالیت های ورزشی تاثیرگذار اعلام کرد و افزود: باید تمهیداتی اندیشیده شود که بار مالی ورزش برای مردم تا حد زیادی کاهش یابد که یکی از آن اقدامات توسعه ورزش های همگانی است و انتظار داریم از هر راه ممکن به این بخش کمک شود.

مرادنیا در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در استان شرکت های بزرگ برای حمایت از ورزش وجود ندارد، افزود: در استان چند تیم وجود دارند که با مقداری کمک می توانند در ورزش قهرمانی نظیر فوتبال و والیبال بدرخشند.

استاندار کردستان در ادامه از روند ساخت سالن شش هزار نفری گولان سنندج ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: امیدواریم این پروژه ورزشی که دولت از آن حمایت زیادی انجام داد در سفر نزدیک ریاست محترم جمهوری به بهره برداری برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز