محسن کاوه در گفتگو با خبرگزاری برنا:

دیسکالیفه شدن آزادکار ایران سختگیرانه بود/ عملکرد نوجوانان قابل تحسین است/ برای المپیک کار سختی پیش‌رو داریم

۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۶:۴۵:۳۱
کد خبر: ۸۷۹۷۳۷
دیسکالیفه شدن آزادکار ایران سختگیرانه بود/ عملکرد نوجوانان قابل تحسین است/ برای المپیک کار سختی پیش‌رو داریم
مدیر تیم‌های ملی کشتی نوجوانان گفت: غلامرضا محمدی کارش را به خوبی انجام می‌دهد و در بحث جوانان و نوجوانان خداراشکر کارها خوب پیش می‌رود و ورودی خوبی به بخش بزرگسالان داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محسن کاوه، مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد کشورمان، درباره نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در مسابقات جهانی بلغارستان که با کسب 3 مدال طلا، 3 نقره و 1 برنز به‌دست آمد، به خبرنگار برنا گفت: نوجوانان ایران قهرمان دنیا شدند و امتیازی که به شکلی سختگیرانه از امتیاز تیمی کسر شد، چیزی از ارزش‌ها و تلاش  این بچه‌ها کم نمی‌کند.

وی افزود: یکی از نکات قوت مسابقات را می‌توان این موضوع دانست بچه‌ها که به برخی از رقیبان خود در آسیا باخته بودند در این رقابت‌ها موفق شدند حریفان خود را شکست بدهند و به لحاظ فنی عملکرد بازیکنان بسیار خوب بود و امیدواریم بتوانیم با پشتیبانی مالی و فنی بازیکنان را به تیم‌های بالاتر و در یک برنامه‌ریزی بلندمدت نفرات را به تیم ملی بزرگسالان برای المپیک 2024 متصل کنیم.

کاوه درباره دیسکالیفه شدن یکی از کشتی‌گیران که باعث کسر 10 امتیاز و قهرمانی روس‌ها در این رقابت‌ها شد، گفت: کشتی‌گیر ما تجربه زیادی نداشت و در دیدار او ناداوری انجام شد، طبق قانون بعد از بازی باید کشتی‌گیران برای دست دادن به سمت مربی تیم حریف بروند، کشتی‌گیر ما به داوری اعتراض کرد و زمانی که برای دست دادن به سمت مربی حریف رفت او از آنجا رفته بود و البته در پائین تشک با او دست داد. مسئولان برگزاری در اقدامی سختگیرانه او را دیسکالیفه کردند و حتما من طی جلسه‌ای این موضوع را به محمد طلایی در تیم جوانان و حتی بزرگسالان هم انتقال خواهم داد و بالاخره این سختگیری به ناحق صورت گرفت.

مدیر تیم‌های ملی درباره این موضوع که بحث مربیگری وی در بزرگسالان مطرح شد و نظرش درباره تیم ملی بزرگسالان و مسابقات انتخابی المپیک چیست؟ عنوان کرد: غلامرضا محمدی کارش را به خوبی انجام می‌دهد و در بحث جوانان و نوجوانان خداراشکر کارها خوب پیش می‌رود و ورودی خوبی به بخش بزرگسالان داریم و باید از نوجوانان و جوانان حمایت کنیم. درباره مسابقات انتخابی و بازی‌های المپیک باید بگویم ما کار سختی پیش‌رو داریم. در بخش بزرگسالان خلاءهایی وجود دارد که با یک هم اندیشی آن را مرتفع کنیم و امیدوارم در 3-4 سال آینده بتوانیم در تیم ملی مشکلاتی که وجود دارد را به صورت کامل رفع کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز