پیمان فخری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازدید مسئولان ورزش کشور از رشته‌های مختلف تداوم خواهد داشت/ قایقرانی و تیراندازی می‌توانند جایگاه ایران را در آسیا ارتقا بدهند

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۰:۲۲:۵۱
کد خبر: ۸۸۰۵۹۶
بازدید مسئولان ورزش کشور از رشته‌های مختلف تداوم خواهد داشت/ قایقرانی و تیراندازی می‌توانند جایگاه ایران را در آسیا ارتقا بدهند
رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک گفت: روسای فدراسیون‌های تنیس روی میز، دوچرخه‌سواری و بوکس قرار است به همراه سرمربی تیم‌ها روز سه‌شنبه در کمیته ملی المپیک حاضر شوند و درخصوص روند آماده‌سازی تیم‌ها برنامه‌های خود را اعلام کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پیمان فخری، رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک، درباره برنامه‌های پیش روی این مرکز در آستانه المپیک 2020 در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: طی جدول زمان بندی که انجام شده از تک تک فدراسیون‌ها دعوت خواهیم کرد با حضور در کمیته ملی المپیک برنامه‌های خود را برای حضور در مسابقات پیش رو اعلام کنند. این هفته روسای فدراسیون‌های تنیس روی میز، دوچرخه سواری و بوکس قرار است به همراه سرمربی تیم‌ها روز سه‌شنبه در کمیته ملی المپیک حاضر شوند و درخصوص روند آماده سازی این تیم‌ها برنامه‌های خود را اعلام کنند.

او ادامه داد: چکیده این جلسات هم قرار است در نهایت به مقام عالی ورزش یعنی دکتر سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و دکتر صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، گزارش داده شود. البته در این جلسات نماینده‌ای از وزارت ورزش و جوانان و نصرالله سجادی هم حضور دارند.

فخری تصریح کرد: در هفته گذشته بازدیدی به همراه وزیر ورزش و جوانان و همچنین صالحی امیری از فدراسیون‌های قایقرانی و تیراندازی داشتیم. این دو جزو فدراسیون‌های خوبی هستند که نه تنها برای المپیک بلکه برای بازی‌های آسیایی 2022 نیز روی آنها نظر داریم و امیدوارم بتوانند با حضور در این مسابقات و کسب عناوین جایگاه ایران را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.

رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک در پایان خاطرنشان کرد: روند آماده‌سازی این دو فدراسیون خوب بود و خود تیم‌ها نیز از شرایط راضی بودند. قطعا این بازدیدها ادامه دار خواهد بود. بازدید از تمرینات تیم‌ملی تکواندو، کاراته و تنیس روی میز از دیگر برنامه‌های این مرکز است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز