رضا شاهرودی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

رهبری سیدجلال در پرسپولیس دیدن دارد/ کالدرون، مربی رزومه‌داری است/ حاضر نیستم به هر قیمتی مربیگری کنم!

۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۰۸:۰۱:۴۶
کد خبر: ۸۸۲۷۶۶
رهبری سیدجلال در پرسپولیس دیدن دارد/ کالدرون، مربی رزومه‌داری است/ حاضر نیستم به هر قیمتی مربیگری کنم!
بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس همچنان یک سر و گردن از سایر تیم‌ها بالاتر است و توانایی قهرمانی را نیز دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا شاهرودی، پیشکسوت و ملی‌پوش اسبق پرسپولیس، درباره قرعه‌کشی لیگ برتر و آخرین وضعیت پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: به نظر من تیم از سال قبل هم قوی‌تر شده و قرعه هم هیچ فرقی نمی‌کند برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود و قهرمانی مجدد سخت و دور از دسترس نیست. اسکلت اصلی تیم حفظ شده و دو بازیکن هم از خارج به تیم اضافه شده‌اند، یک زمانی بود 10 بازیکن تیم تغییر می‌کردند در نیم فصل و آن‌وقت کار سخت می‌شد اما پرسپولیس امسال تغییر خاصی در میان بازیکنان نداشته و فقط کادر فنی تغییر کرده‌اند.

وی افزود: کالدرون مربی رزومه‌داری است و هواداران همانگونه که از برانکو در 4 سال گذشته حمایت می‌کردند پشت او نیز باشند و مطمئن هستم اگر به این سرمربی هم وقت داده شود، قطعا می‌تواند با پرسپولیس برای چهارمین سال متوالی قهرمان شود. ضمن اینکه این مربی بازی هجومی را دوست دارد و حتی شنیده‌ام به بازیکنان تاکید کرده پاس رو به عقب ندهند و پرسپولیس پتانسیل دفاع از عناوین قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر را دارد.

کاپیتان اسبق پرسپولیس در ادامه پیرامون دربی در هفته چهارم اظهار داشت: امیدوارم این دربی یک بازی جذاب و حساس باشد که همه از دیدن آن لذت ببرند و کفه ترازو هم به سود پرسپولیس سنگینی کند.

شاهرودی درباره بحث حضور سیدجلال در ترکیب فیکس تیم نیز عنوان کرد: ترکیب اصلی در اختیار سرمربی است، سیدجلال یک بازیکن باهوش، حرفه‌ای و باتجربه است که در زمین هم یک رهبر خوب است و لیدری و رهبری او دیدن دارد. او حتی اگر روی نیمکت هم باشد به مانند یک مربی خوب کارآیی دارد و می‌تواند با بازیکنان جوان‌تر صحبت کند. کاپیتانی که همه چیزش روی حساب و اصول است و مطمئنم می‌تواند حق خودش را بگیرد. به هرحال اصول حرفه‌ای هم ایجاب می‌کند به چنین بازیکنی به موقع استراحت داده شود و در بهترین زمان بتوان از او استفاده کرد.

مربی سابق تیم ملی امید درباره اینکه براساس گفته یکی از مسئولان در فدراسیون او و بختیاری زاده که به عنوان دستیار اول و دوم کرانچار فعالیت می‌کردند، چند پیشنهاد دارند و حال اینکه بختیاری‌زاده در کلاس A  آسیا شرکت کرده و آیا درخواست قطع همکاری توسط خود آنها داده شده بود یا خیر؟ عنوان کرد: بنده یکبار دیگر هم گفته بودم، تغییرات در کادر امید با صلاح فدراسیون صورت گرفت. ما تا پایان المپیک 2020 قرارداد داشتیم، من به لحاظ سن و سال بزرگتر از آقای مجیدی بودم و تعداد بازی‌های ملی بیشتری هم داشتم، مدرک A آسیا را نیز من هفت سال پیش گرفته بودم و خودم نیز استعفا کردم و مشکلی هم نبود. بله من پیشنهاد هم داشتم و دارم اما اینکه بخواهم به هر قیمتی مربیگری کنم، خیر. در شان من نیست و پیشنهاد مناسب نداشتم. بنده چند سال در راه‌آهن و سیاه‌جامگان مربی بودم ولی یک ریال هم نگرفتم و پرونده شکایتم نیز موجود است. شاید فردی بخواهد کار کند بتواند با این شرایط کار کند اما بنده نمی‌توانم از خانواده‌ام بزنم و برای هیچ در جایی سرمربی و یا مربی باشم. نکته مهم دیگر درباره تیم امید این است که من و بختیاری‌زاده فرقی ندارد به مانند همه ایرانی‌ها به آینده تیم امیدواریم و این تیم بتواند به المپیک صعود کند و برای تک‌تک بازیکنان و کادرفنی آرزوی موفقیت دارم.

ملی پوش کشورمان در جام جهانی 98 فرانسه درباره عدم حضور تماشاگران در هفته اول به دلیل محرومیت پرسپولیس گفت: امیدوارم این محرومیت بخشیده شود و اگر هم قرار شد قانون اجرا شود برای همه یکسان باشد، نه فقط برای پرسپولیس اعمال شود.

شاهرودی پیرامون تیم‌های مدعی تصریح کرد: به نظرم پرسپولیس همچنان یک سر و گردن از سایر تیم‌ها بالاتر است و توانایی قهرمانی را نیز دارد، در این میان هواداران نقش کلیدی دارند و بدانند حمایت آنها در نتیجه تیم بسیار تاثیرگذار است. امیدوارم پرسپولیس امسال هم در ادامه روند خوب خود بتواند موفق شود و دل میلیون‌ها هواداران خود را شاد کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز