برای رسیدن به ترکیب می‌جنگم؛

خادم پور: استراماچونی مربی بزرگی است

۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۳:۱۹:۲۲
کد خبر: ۸۸۳۰۹۵
خادم پور: استراماچونی مربی بزرگی است
مدافع تیم فوتبال استقلال با حضور در هیات فوتبال قرارداد خود را رسما ثبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سینا خادم پور هافبک تیم فوتبال استقلال بعد از عقد قرارداد با استقلال عنوان کرد: خدا را شکر می کنم که قراردادم را با استقلال ثبت کردم. نیم فصل اول سختی را سال گذشته سپری کردم و در نیم فصل دوم نیز در گل گهر حضور داشتم و توانستم بازی کنم. از آقای بگوویچ تشکر می کنم و تجربه خوبی کسب کردم. دو ماه با آقای استراماچونی کار کردیم و تمرینات خوبی داشتیم. ایشان من را پسندید و در تیم ماندگار شدم. او یک مربی بزرگ است و تیم شرایط خوبی دارد. امیدوارم امسال برای قهرمانی بجنگیم.

وی ادامه داد: من از روزی که به تمرینات اضافه شدم در هافبک دفاعی حضور داشتم و در گذشته نیز در نفت تهران و گل گهر سیرجان نیز هافبک دفاعی بودم. امسال نیز به عنوان هافبک دفاعی بازی کردم. بازیکنان خوبی در این پست داریم و قطعا من نیز بازیکن خوبی بودم که او مرا حفظ کرد. در این پست رقابت می کنم و می جنگم.

او در پاسخ به مدت قرارداد و شماره پیراهن خود گفت: شماره پیراهن من 15 خواهد بود و یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارم.

خادم پور در پاسخ به این سوال که آیا استقلال شانس قهرمانی دارد، تصریح کرد: با این تیم جوان و بازیکنان خوبی که در کنار کادرفنی داریم، می توانیم. تمرینات خوبی انجام می دهیم و تیم یک دل است و به امید خدا موفق می شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز