مائده برهانی:

خوب شروع کردیم اما کره باتجربه‌تر بود

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۳:۲۶:۰۲
کد خبر: ۸۸۶۴۰۳
خوب شروع کردیم اما کره باتجربه‌تر بود
کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان گفت: : در شروع نمایش خوبی داشتیم اما تیم کره با تجربه‌تر از ما بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مائده برهانی، کاپیتان تیم ملی بانوان ایران بعد از شکست برابر کره‌جنوبی گفت: یک بازی خیلی سخت داشتیم. در زمینی به میدان رفتیم که هواداران حریف حضور داشتند و ما با آن خیلی آشنا نبودیم. برابر تیمی به میدان رفتیم که به نظر من یکی از فینالیست‌های مسابقات خواهد بود و برای قهرمانی در این مسابقات حضور دارد و این موضوع را نیز هدف خود قرارداده است.

او در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد: در شروع نمایش خوبی داشتیم اما تیم کره با تجربه‌تر از ما بود و در زدن سرویس خیلی بهتر از ما عمل کردند و ما را به چالش کشیدند و در ادامه نتوانستیم مانند ابتدای مسابقه عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در بخش بعدی صحبت‌های خود درباره ادامه تورنمنت، تصریح کرد: شکست دادن کره یکی از اهداف ما بود اما تورنمنت تازه شروع شده است و یک بازی مهم برابر هنگ‌کنگ داریم و با شکست ای تیم، وضعیت تیم ما به حالت خوب اولیه باز خواهد گشت. یک روز فرصت ریکاوری و استراحت داریم و همه بازیکنان دوست دارند وضعیت بهتری داشته باشند و برای این کار تلاش می‌کنیم.

برهانی صحبت‌های خود اضافه کرد: والیبال بانوان پیشرفت بسیاری کرده و این موضوع در خیلی از صحنه‌های این مسابقه مشخص بود. امیدوارم برابر چین‌تایپه، قزاقستان، هنگ‌کنگ و تیم‌هایی از این دست، به پیروزی دست پیدا کنیم تا پیشرفت ما ملموس‌تر شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز