مریم هاشمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ملی‌پوشان والیبال در زمین استرس دارند/ مقابل تیم قدرتمند المپیک بازی را واگذار کردیم

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۰:۳۷:۰۵
کد خبر: ۸۸۶۴۵۷
ملی‌پوشان والیبال در زمین استرس دارند/ مقابل تیم قدرتمند المپیک بازی را واگذار کردیم
مربی مطرح والیبال بانوان گفت: کره‌جنوبی یکی از بهترین تیم‌های آسیا محسوب می‌شود که در المپیک هم صاحب سبک است. بچه‌های ما در مقایسه با چنین تیم‌هایی هنوز جای کار زیادی دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم‌ملی والیبال بانوان صبح دیروز در اولین دیدار خود در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا مقابل کره جنوبی 3- صفر نتیجه را به تیم حریف واگذار کرد. مریم هاشمی، مربی مطرح والیبال، درباره ارزیابی خود از بازی تیم‌ملی مقابل کره جنوبی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: متاسفانه نتیجه خوبی نگرفتیم ولی نباید این موضوع را فراموش کنیم که مقابل چه تیمی بازی کردیم. کره‌جنوبی یکی از بهترین تیم‌های آسیا محسوب می‌شود  که در المپیک هم صاحب سبک است.  بچه‌های ما در مقایسه با چنین تیم‌هایی هنوز جای کار زیادی دارند.

او ادامه داد: به نظرم ما ست اول را خوب شروع کردیم ولی در ست‌های بعدی نمایش خوبی نداشتیم. فکر می‌کنم اگر کادر فنی در این دیدار از بازیکن‌های سرعتی استفاده بیشتری می‌کرد نتیجه بهتری حاصل می‌شد.

هاشمی در خصوص دیدار با هنگ کنگ نیز گفت: قطعا مقابل این تیم پیروز خواهیم بود و می‌توانیم به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شویم. طبق برنامه‌ای که من دیدم در این صورت احتمال همگروهی ما با چین تایپه و تایلند بیشتر است که در این صورت کار سخت‌تری خواهیم داشت.

او در پایان افزود: در این بازی ما کاملا دیدیم که بچه‌ها چقدر استرس دارند و قطعا باید برای کاهش این استرس کاری کرد. بهترین روش برای درمان این مشکلات میدان دادن و اعزام به مسابقات مختلف است. قطعا اگر همین تیم در طول سال مسابقات بیشتری را تجربه کند به خود باوری لازم می‌رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز