ناصر رسولی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم برای تهیه فشنگ زودتر به برزیل اعزام شد/ خدمتی در مسابقات آتی حضور خواهد داشت

۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۷:۲۹:۲۶
کد خبر: ۸۸۷۲۲۵
تیم برای تهیه فشنگ زودتر به برزیل اعزام شد/ خدمتی در مسابقات آتی حضور خواهد داشت
مدیر تیم‌های ملی فدراسیون تیراندازی ایران گفت: تیم ملی برای تهیه فشنگ چند روز زودتر به برزیل اعزام شد تا بچه‌ها بتوانند با فشنگ تمرین کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ناصر رسولی، مدیر تیم‌‌های ملی فدراسیون تیراندازی، درخصوص حضور تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی برزیل به خبرنگار برنا گفت: این مسابقه آخرین مرحله توزیع کسب سهمیه در جام جهانی است که تمام ورزشکاران از کل قاره‌ها می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند. شانس پایانی ما نیست و علاوه بر این مسابقات، رقابت‌های قهرمانی آسیا را در پیش داریم که در آبان ماه و به میزبانی شهر دوحه قطر برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به این که نجمه خدمتی قبلا سهمیه المپیک را کسب کرده، نمی‌خواستیم شانس دیگری از ورزشکاران‌مان را بگیریم، بنابراین به جای او، ورزشکار دیگری را به مسابقات اعزام کردیم که بتوانند برای کشورمان شانس کسب سهمیه را دوچندان کنند. به دلیل این که مسافت زیادی تا ریو بود و با توجه به نظر سرمربی تیم ملی، خدمتی به مسابقه اعزام نشد و ان‌شاءالله در مسابقات بعدی حضور خواهد داشت.

رسولی عنوان کرد: نفراتی که در تفنگ بادی بانوان سهمیه گرفتند تا به حال بیشتر آسیایی بودند و فقط یک نفر از اروپا موفق به کسب سهمیه شده به همین دلیل برای اروپایی‌ها مهم است که ورزشکاران دیگر را اعزام کنند. ما هم ورزشکارانی داریم که کمتر از خدمتی نیستند و می‌توانند رقیب خوبی برای تیراندازان سایر کشورها باشند.

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی گفت: فدراسیون چندین سال است که درگیر موضوع کمبود فشنگ است و موضوع جدیدی نیست. باتوجه به تحریم‌هایی که داریم، نمی‌توانیم به صورت مستقیم فشنگ خریداری کنیم. به صورت مقطعی این مشکلات را رفع می‌کنیم که کمبود فشنگ در مسابقات روی بچه‌های تیم ملی تاثیر نگذارد، بنابراین ما از راه‌های مختلفی مثل اعزام به کشورهای دیگر یا اعزام تیم چند روز زودتر از آغاز رسمی مسابقات به آن کشور، سعی می‌کنیم شرایطی فراهم کنیم تا بتوانند فشنگ تهیه کنند. برای مسابقات برزیل تیم ما چند روز زودتر عازم شد تا آنها بتوانند با فشنگ تمرینات‌شان را انجام دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز