در بخش آقایان و بانوان؛

برترین‌های مسابقات اسکی روی آب قهرمانی کشور معرفی شدند

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۳:۱۳:۲۶
کد خبر: ۸۸۸۵۸۹
برترین‌های مسابقات اسکی روی آب قهرمانی کشور آقایان و بانوان معرفی شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، در روز نخست مسابقات اسکی روی آب قهرمانی کشور و در بخش بانوان نیکی ثابتی، صهبا فلاح و نیلوفر دارا هر سه نفر از تهران به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در روز دوم این رقابت‌ها و در بخش آقایان حمیدرضا سلیم و شاهین تهم هر دو از مازندران به ترتیب اول و دوم شدند و  حسین آبادی و وحید شکرپور هر ۲ از تهران هم به صورت مشترک سوم شدند.

در رده‌بندی تیمی و در بخش بانوان تیم تهران به عنوان قهرمانی دست یافت و در بخش آقایان تیم مازندران در جایگاه نخست قرار گرفت.

مراسم توزیع جوایز این مسابقات با حضور عباس ناطق نوری دبیر انجمن اسکی روی آب کشور و عضو کمیته فنی کنفدراسیون اسکی روی آب آسیا، یاسر سلیم بهرامی رییس هیات انجمن‌های ورزشی استان مازندران، مجتبی اسلامی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نوشهر، سارا حیدری نایب رییس بانوان انجمن اسکی روی آب ایران، رحمت اسماعیلی نایب رییس هیات انجمن‌های ورزشی استان مازندران و حمید قدمی سرمربی تیم ملی اسکی روی آب برگزار شد.

این مسابقات با همکاری انجمن اسکی روی آب کشور، هیات انجمن‌های ورزشی استان مازندران و باشگاه سام و یک پارک آویدر نوشهر با حمایت مالی هپی لایف، رونیکس، باشگاه R8، اسکی‌بازان، بی بی تاکین ایران، آژانس تبلیغاتی پارت و میستیک برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز