فرشاد عربی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برای نایب قهرمانی کار دشواری داشتیم/ با کادرفنی ایرانی مدال‌های خوش‌رنگی به‌دست آوردیم

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۱:۰۹:۵۸
کد خبر: ۸۸۹۳۶۱
برای نایب قهرمانی کار دشواری داشتیم/ با کادرفنی ایرانی مدال‌های خوش‌رنگی به‌دست آوردیم
سرمربی تیم تالوی جوانان گفت: رقیب اصلی ما چین در تمام رویدادها حضور داشت و برای رقابت کار دشواری داشتیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دهمین دوره رقابت‌های ووشوی جوانان آسیا که از روز دوشنبه باحضور 400 ووشوکار از 20 کشور در برونئی آغاز شده بود، جمعه به اتمام رسید که در پایان تیم جوانان ایران در بخش تالو با کسب 1 طلا، یک نقره و 4 برنز به عنوان نایب قهرمانی رسید.

فرشاد عربی، سرمربی تیم ملی تالو، درباره کسب این عنوان در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: سطح مسابقات بسیار بالا بود، رقیب اصلی ما چین در تمام رویدادها حضور داشت و برای رقابت کار دشواری داشتیم. خوشبختانه عملکرد تک تک بچه‌ها خوب بود و تا لحظه آخر جنگیدن و در نهایت نیز موفق شدیم با کسب 1 مدال طلا، 1 نقره و 4 برنز عنوان نایب قهرمانی رابه دست بیاوریم.

او ادامه داد: در دوره قبلی، تیم ایران در بخش تالوی پسران هیچ مدال طلایی نداشت ولی امسال موفق شدیم در این بخش هم صاحب مدال طلا شویم. همچنین در دوره قبل دارای 3 سرمربی چینی در بخش‌های مختلف بودیم و تنها امیر اوجاقی سرمربی ساندای پسران را بر عهده داشت ولی خوشبختانه امسال در این بخش هم شاهد رشد خوبی بودیم و با یک کادر فنی داخلی مدال‌های خوبی را کسب کردیم.

عربی در پایان با اشاره به مسابقات جهانی پیش رو برای تیم ملی بزرگسالان اضافه کرد: در حال حاضر مهمترین رویدادی که ووشوی ایران در پیش دارد مسابقات جهانی در رده سنی بزرگسالان است که مهرماه به میزبانی چین برگزار خواهد شد. این تیم در اردوهای آمادگی به سر می‌برد و امیدواریم بتوانیم مانند همیشه نتایج درخشانی را از این تیم در سطح جهانی شاهد باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز