هادی خناری‌نژاد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مسئولین باید نگاه ویژه‌تری به ژیمناستیک داشته باشند/ خواستم بین قهرمانان از دنیای حرفه‌ای خداحافظی کنم

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۰۹:۲۰:۳۰
کد خبر: ۸۸۹۳۷۶
مسئولین باید نگاه ویژه‌تری به ژیمناستیک داشته باشند/ خواستم بین قهرمانان از دنیای حرفه‌ای خداحافظی کنم
ژیمناست بازنشسته ایران گفت: مسئولین باید نگاه ویژه‌تری به ژیمناستیک داشته باشند تا شاهد کسب ده‌ها مدال این رشته در آسیا و جهان باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هادی خناری‌نژاد، ژیمناست کشورمان، پس از خداحافظی از دنیای قهرمانی در گفتگو با خبرنگار برنا در این خصوص بیان کرد: در حال حاضر حدود 8 ماه است که ژیمناستیک تمرین نمی‌کنم و می‌خواستم با گرفتن مدال برنز قهرمانی آسیا 2015  که پس از 5 سال به دستم رسید، به طور رسمی از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم. این موضوع برای دیگران غیرمنتظره بود اما برای خودم اینطور نبود. دوران ژیمناستیک من هم به پایان رسیده و افتخارات زیادی کسب کردم، شرمنده خودم و کشورم نیستم. در آن دوران شرایط خیلی بدی داشتم و آسیب‌های زیادی دیدم.

وی افزود: خواستم در بازی‌های آسیایی مدال داشته باشم اما بارها با یک اشتباه کوچک مدال خود را از دست دادم. تلخی‌های زیادی داشتم ولی خیلی خوشحالم بین قهرمانان هستم و در جمع آن‌ها خداحافظی کردم.

خناری‌نژاد عنوان کرد: ژیمناستیک همیشه ورزش غریبی بوده اما شاید از این به بعد توجه بیشتری به ژیمناستیک شود. بچه‌های ما با کم‌ترین امکانات و دست خالی مدال گرفتند، اگر مدال من هم همان موقع به دست من می‌رسید، شاید الان وضعیت ژیمناستیک خیلی بهتر بود. بچه‌ها دو مدال در آسیا کسب کردند و این نشان دهنده ترقی ژیمناستیک ایران است.

ژیمناست ارزنده ایران اظهار داشت: وسیله‌هایی که در حال حاضر بچه‌های ما استفاده می‌کنند، من 16 سال پیش با آن‌ها کار می‌کردند. وسیله‌ها عوض نشدند و با این شرایط بچه‌ها با این نتایج شاهکار می‌کنند. الان به جایی رسیدیم که می‌توانیم مدعی کسب سهمیه باشیم.

وی گفت: از مسئولین می‌خواهم نگاه ویژه‌تری به ژیمناستیک داشته باشند. اگر هزینه‌های هنگفت یک تیم لیگ برتری را در ژیمناستیک خرج کنند، طی 4 سال آینده شاهد ده‌ها مدال آسیایی و جهانی خواهیم بود. سرباز تیم ملی هستم و در هر نقطه‌ای که احساس کنم به وجودم نیاز است در خدمت تیم ملی خواهم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز