محمدحسن انصاری‌فرد:

مشکلات مالی همیشه وجود دارد/ می‌خواهیم در جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به قهرمانی برسیم

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۳:۱۰:۵۱
کد خبر: ۸۹۰۳۳۵
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: مهمترین هدف ما قهرمانی پرسپولیس در ایران و آسیا است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدحسن انصاری‌فرد پس از قبول مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس با حضور در جمع خبرنگاران درباره پذیرش این سمت گفت: حدود ۱۰ روزی بود که راجع به این تصمیم صحبت می شد. جلسه هیئت مدیره تشکیل شد و تصمیم بر حضورم به عنوان مدیرعاملی باشگاه گرفته شد.

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس درباره بدهی های مالی این باشگاه افزود: امروز جلسه ای با اعضای هیئت مدیره باشگاه داشتیم. باید بگویم با توجه به زحماتی که آقای عرب در باشگاه کشیدند، مشکلات مالی همیشه وجود داشته و خواهد داشت. امیدواریم با تصمیماتی که در هیئت مدیره می گیریم و مجری آن من خواهم بود، با اقتدار پیش برویم.

انصاری‌فرد در پاسخ به این سؤال که مهمترین هدف شما در باشگاه پرسپولیس چه خواهد بود، تأکید کرد: می خواهیم در جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به قهرمانی برسیم. مهمترین هدفم این است.

وی درباره میزان بدهی پرسپولیس گفت: در حال بررسی آن هستیم. در جلسه دو سه ساعته با هیات مدیره نیز در این باره صحبت کردیم. اما هنوز میزان  بدهی را من نمی توانم بگویم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره احتمال تعییر و تحول پرسپولیس گفت: هیات مدیره تغییر نکرده است اما در بین افراد حاضر در باشگاه باید بررسی لازم را انجام دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز