سپیده جعفری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

به‌خاطر یک باخت و یک انتخاب تیم را زیر سوال نبریم/ تیم و کادرفنی نیاز به حمایت ما دارند، نباید خیلی زود قضاوت کنیم

۱۳۹۸/۰۶/۰۶ - ۰۷:۱۱:۵۸
کد خبر: ۸۹۰۴۵۸
به‌خاطر یک باخت و یک انتخاب تیم را زیر سوال نبریم/ تیم و کادرفنی نیاز به حمایت ما دارند، نباید خیلی زود قضاوت کنیم
سرمربی مطرح بسکتبال بانوان گفت: تیم و کادر فنی نیاز به حمایت دارند و نباید خیلی زود قضاوت کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سپیده جعفری، سرمربی مطرح بسکتبال بانوان، درباره عملکرد تیم ملی بانوان در مسابقات غرب آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: این تجربه اول بود که تیم 5 نفرمان بعد از این همه سال وارد بازی‌های رسمی می‌شد و فکر می‌کنم بچه‌ها آنجا خیلی خوب درخشیدند. تیم‌هایی مثل اردن، لبنان و سوریه اردوهای زیادی داشتند اما با همین اردوهایی که در تهران زدند بچه‌ها دائم از عید در اردو بودند به نظرم در اولین حضورشان بد نبودند. بعد از این همه سال با تیم‌هایی که در این شرایط بودند بازی کردند مقابل لبنان خوب بودند و اردن میزبان را نیز با آن همه تماشاگر توانستند ببرند.

او درمورد علت باخت به سوریه گفت: بازی با سوریه هم فکر می‌کنم برمی گردد به اینکه آنها نسبت به ما خیلی با تجربه‌تر بودند به هرحال با تکیه به همین تجربه زیادشان در میدان‌های بین‌المللی موفق شدند در چند دقیقه آخر نتیجه را بگیرند. با این همه معتقدم ارزش کاری که بچه‌ها انجام دادند خیلی زیاد است.

سرمربی نامی‌نو اضافه کرد: با پوششی که بازی کردند خودش پوئن مثبت است و اگر یک برنامه‌ریزی درست‌تری از طریق فدراسیون صورت بگیرد دوره‌های بعدی می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم و توجه بیشتری باید به این موضوع بشود.

جعفری در پاسخ به این پرسش که نظرش راجع به تیم اعزامی و عسل پورحیدری که نقدهای زیادی هم در پی داشت چیست؟ گفت: به هرحال وقتی کادرفنی برای یک تیمی مشخص می‌شود کادر‌فنی خودشان یک‌سری ترجیحات و انتخاباتی دارند که یک نفر مطمئنا این انتخاب را انجام نداده است. عسل پورحیدری بازیکن بوده و قبلا بازی کرده و ممکن است در این چند سال اخیر در ایران در لیگی بازی نکرده باشد ولی آن انتخابی بوده که کادر فنی انجام داده و زیر سوال بردن کادرفنی به‌خاطر یک انتخاب و یک باخت کار قشنگی نیست.

وی افزود: تیم و کادرفنی نیاز به حمایت ما دارند و نباید خیلی زود قضاوت کنیم. این تجربه اول بود پس از این همه سال. کادرفنی باید دوره‌های بعدی بیشتر به این موضوع فکر کند و انتخابات را تغییر چون بچه‌های ما پتانسیل این را دارند که بخواهند در تیم‌ملی باشند. در کل انتخاب کردن سخت است و نباید این‌قدر راحت کسی را زیر سوال ببریم بالاخره یکسری مصاحبه‌ها و صحبت‌ها را شنیدم که اصلا درست نیست و نباید این همه حاشیه برای تیم ملی ما درست شود.

او درمورد حضور تیم ملی در مسابقات کاپ آسیا اظهار کرد: مسابقات کاپ آسیا هم شرایط خاص خودش را دارد. آنجا کارشان سخت‌تر است و تیم‌های بهتر و با تجربه‌تری حضور دارند. امیدوارم که پس از برگشت‌شان با اردوهای منظم با شرایط بهتر بتوانند خودشان را آماده کنند زیرا آنجا راه سخت‌تری در پیش داریم.

جعفری درپایان درخصوص وضعیت نامی‌نو برای حضور در سوپرلیگ بانوان گفت: صحبت‌هایی شده و احتمالا برای فصل جدید هم در کنار این تیم باشم ولی فعلا هیچ چیز رسمی نیست. درمورد جذب بازیکنان هم اقداماتی را انجام دادیم که به زودی رسانه‌ای خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز