راضیه طهماسبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

منصوریان خیلی پخته‌تر از قبل شده است/ دفاع از عنوان قهرمانی دشوار است اما تلاش‌مان را خواهیم کرد

۱۳۹۸/۰۶/۰۸ - ۰۷:۳۳:۲۴
کد خبر: ۸۹۱۲۶۸
منصوریان خیلی پخته‌تر از قبل شده است/ دفاع از عنوان قهرمانی دشوار است اما تلاش‌مان را خواهیم کرد
سرمربی تیم‌ ملی ساندای بانوان گفت: الهه منصوریان از نظر تکنیکی در این مدت خیلی پخته‌تر از گذشته شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ راضیه طهماسبی، سرمربی ساندای بانوان، درباره میزان آمادگی تیم ملی پیش از حضور در رقابت‌های جهانی چین در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: مرحله سوم اردوها را پشت سر می‌گذاریم، تا به امروز سه دوره انتخابی برگزار کردیم و در دو وزن بازیکنان فیکس‌مان مشخص شدند. به زودی انتخابی وزن 75 کیلوگرم را برگزار خواهیم کرد تا تکلیف نماینده این وزن هم مشخص شود.

او ادامه داد: ادامه تمرینات را در کرمانشاه برگزار می کنیم و سپس برای مرحله آخر که ششمین اردو خواهد بود تمرینات را در تهران پیگیری می کنیم و به امید خدا 24 مهر عازم مسابقات خواهیم شد.

سرمربی تیم‌ ملی ساندا درمورد اردوی مشترک با لبنان هم گفت: تیم لبنان به ایران آمد و چند روزی با هم تمرین مشترک داشتیم. لبنان حریف قدری برای ما نیست ولی در مجموع اردوی خوبی بود، هم ما و هم لبنان استفاده خوبی از این اردوی مشترک بردیم.

وی درمورد رقبای جهانی و شانس کسب مدال اضافه کرد: رقبای اصلی ما از همان حریفان همیشگی و از آسیای شرقی مانند چین، فیلیپین و ویتنام هستند. ما در بخش ساندا خوشبختانه هم در آقایان و هم در بانوان رشد خوبی داشتیم و در حال حاضر از قطب‌های قوی در این رشته محسوب می‌شویم. در دوره گذشته موفق شدیم سه مدال طلا کسب کنیم و عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم و دفاع کردن از این عنوان قطعا برای ما سخت خواهد بود ولی با انگیزه‌ای که در بچه ها می‌بینم این امید را دارم که نتایج خوبی را کسب کنیم.

طهماسبی با اشاره به حضور الهه منصوریان در لیگ چین ادامه داد: الهه همیشه با انگیزه است و سال گذشته نیز در لیگ چین بازی کرد و پس از آن کاملا در انتخابی‌ها شاهد رشد چشمگیر این ووشو کار بودیم. به نظرم الهه از نظر تکنیکی در این مدت خیلی پخته تر از قبل شده و قطعا با این روند مانند همیشه منتظر درخشش او در سطح جهانی نیز خواهیم بود.

سرمربی تیم ووشو درمورد وضعیت لیگ برتر اظهار کرد: لیگ پویایی داریم و اکثر استان‌ها نیز تلاش می‌کنند در لیگ تیمداری کنند. من سرمربی تیم دانشگاه آزاد هستم و می‌توانم بگویم تیم‌هایی که در حال حاضر هزینه می‌کنند سپاهان و دانشگاه آزاد و چند تیم دیگر هستند ولی مابقی تیم‌ها متاسفانه همواره مشکل مالی دارند. اگر اسپانسرهای بیشتری سمت ورزش بانوان و به ویژه رشته ووشو بیایند لیگ بسیار جذاب تری را به ویژه در ووشو شاهد خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز