محمود چایچی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تشکیل باشگاه پیشکسوتان اقدام ارزشمندی برای قهرمانان خواهد بود/ محمد نصیری اسطوره ورزش ایران است

۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۰:۱۹:۰۸
کد خبر: ۸۹۲۲۹۱
تشکیل باشگاه پیشکسوتان اقدام ارزشمندی برای قهرمانان خواهد بود/ محمد نصیری اسطوره ورزش ایران است
پیشکسوت ورزش کشور گفت: محمد نصیری اسطوره ورزش است و در زمان خودش تنها آدمی بوده که سه برابر وزن خودش وزنه زده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمود چایچی، پیشکسوت والیبال کشور که در مراسم تجلیل از محمد نصیری، پیشکسوت وزنه‌برداری کشور حضور پیدا کرده بود، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص تشکیل باشگاه پیشکسوتان ورزشی اظهار داشت: قرار شده باشگاهی به عنوان باشگاه پیشکسوتان ورزش کشور تشکیل شود که ورزشکاران و قهرمانان که سال‌های زیاد برای ورزش زحمت کشیدند بتوانند در آن رفت‌وآمد کنند. جای خالی این باشگاه سال‌ها در ورزش کشور دیده می‌شد و حالا باعث خوشحالی است که این اتفاق در حال رخ دادن است.

وی افزود: از طرفی قرار است که صندوق حمایت از پیشکسوتان و ورزشکاران از بزرگان ورزش قدردانی کنند که این بار نوبت پیشکسوت وزنه‌برداری بود. محمد نصیری اسطوره ورزش است و در زمان خودش تنها آدمی بوده که سه برابر وزن خودش وزنه زده و الان هم خداراشکر سرپا هست و جای خوشحالی دارد که از این قهرمان المپیک تجلیل کردند و از مسئولین امر ممنونیم.

چایچی درخصوص اقدامات صندوق حمایت از قهرمانان گفت: این صندوق تازه تاسیس است و در چند سال گذشته دستخوش تغییرات مدیریتی زیادی بوده است. در حال حاضر ابطحی و همکارانشان صمیمانه به کار چسبیده‌اند و کارها خوب دارد پیش می‌رود و انشالله با همین فرمان جلو بروند.

پیشکسوت والیبال درباره وضعیت این رشته خاطرنشان کرد: والیبال در همه جهات درحال پیشرفت است و در جهان مطرح شده‌ایم. آخرین مقامی که در والیبال به دست آوردیم قهرمانی جوانان جهان بود و اخیرا در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان نیز عنوان پنجمی را به دست آوردیم. درحال حاضر منتظر برگزاری انتخابات فدراسیون هستیم که ان‌شاءالله رئیس جدید هم انتخاب شود تا خللی در برنامه‌های فدراسیون ایجاد نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز