امین پیرعلی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

قهرمانی آسیا یکی از شانس‌های خوب ایران برای کسب سهمیه است/ برای تهیه تیرهای مصرفی دچار مشکل می‌شویم

۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۱:۱۷:۱۴
کد خبر: ۸۹۳۸۰۴
قهرمانی آسیا یکی از شانس‌های خوب ایران برای کسب سهمیه است/ برای تهیه تیرهای مصرفی دچار مشکل می‌شویم
کماندار تیم ملی ریکرو ایران گفت: قهرمانی آسیا یکی از شانس‌های خوب ایران برای کسب سهمیه است اما فرصت پایانی نیست و آخرین سهمیه‌ها سال آینده در مسابقات کاپ جهانی برلین توزیع خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ امین پیرعلی، کماندار تیم ملی ریکرو ایران، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت اردوهای تیم ملی بیان کرد: از اول شهریور ماه دور جدید اردوهای ما آغاز شد برای مسابقات کاپ آسیایی که در کشور فیلیپین برگزار خواهد ‌شد. روز‌به‌روز تیم آماده‌تر می‌شود و ان‌شاءالله تا روز مسابقه به اوج عملکرد خود برسیم تا بتوانیم آن‌جا نتیجه مطلوبی کسب کنیم. امیدهای زیادی به تیم ملی ریکرو ایران برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو است و ما هم تمام تلاش خود را می‌کنیم.

وی افزود: امیدواریم با حمایت‌هایی که فدراسیون و وزارت ورزش دارند و با تلاش خودمان، بتوانیم بهترین عملکرد را در راستای کسب سهمیه داشته باشیم.

پیرعلی اظهار داشت: در حال حاضر کل کشور از نظر اقتصادی مشکل دارد و وضعیت مالی به کشور به شکلی است که همه درگیر آن هستند. ما هم مانند همه رشته‌های ورزشی درگیر این مسئله شدیم و همه وسایل ما وارداتی است و باید با دلار و یورو آن‌ها را تهیه کنیم.

کماندار تیم ملی ریکرو ادامه داد: تیرهای ما مصرفی هستند و برای تهیه آن‌ها بیشتر دچار مشکل می‌شویم، امیدواریم از طرف فدراسیون و وزارت ورزش برای خرید وسایل حمایت شویم تا دغدغه این موضوع را نداشته باشیم و بتوانیم تمرکز خود را روی کار خود بگذاریم.

وی عنوان کرد: الان شرایط تیم‌ها به شکلی است که رقابت‌ها به شدت به یکدیگر نزدیک شده، همه شانس کسب سهمیه المپیک و نتیجه خوب دارند. ما هم مانند ورزشکاران دیگر این شانس را برای خود قائل هستیم اما شاید از چندجهت از کشورهای دیگر عقب باشیم. بعضی کشورها با سرعت بسیار زیادی در حال پیشرفت هستند و سطح ورزش خود را بالا می‌برند. ما پیشرفت می‌کنیم اما امیدوارم سرعت پیشرفت آنقدر زیاد شود که بتوانیم با امید از کسب مدال المپیک صحبت کنیم.

ملی‌پوش تیراندازی با کمان ایران گفت: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم، حمایت‌های لازم از سازمان‌های مربوطه از نظر مادی و معنوی داشته باشیم تا بتوانیم با یک انگیزه مضاعف در مسابقات پیش رو که مسابقات کسب سهمیه المپیک است حضور پیدا کنیم. قهرمانی آسیا یکی از شانس‌های خوب ایران برای کسب سهمیه است چون اکثر کشورهای آسیایی در رقابت‌های قهرمانی جهان موفق به کسب سهمیه شدند، این تورنمنت فرصت بسیار خوبی برای ما است. آخرین سهمیه‌ها سال آینده در مسابقات کاپ جهانی برلین توزیع خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز