خسرو قمری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پیشنهاد میزبانی ما مورد استقبال اعضای کنفدراسیون آسیا قرار گرفت/ تریال نیاز به زیرساخت‌های از پیش تهیه شده ندارد

۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۱۰:۲۲:۳۳
کد خبر: ۸۹۳۸۵۵
پیشنهاد میزبانی ما مورد استقبال اعضای کنفدراسیون آسیا قرار گرفت/ تریال نیاز به زیرساخت‌های از پیش تهیه شده ندارد
رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: باتوجه به این که رشته تریال در بخش بانوان هنوز توسعه پیدا نکرده است، ما پیشنهاد دادیم مسابقات قهرمانی آسیا تریال 2020 در کشور ما برگزار شود و پیشنهاد ما مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ خسرو قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا تریال بیان کرد: اولین بار نیست که میزبانی این رقابت‌ها به ایران داده می‌شود، میزبانی مرحله اول این مسابقات هم با ایران بود اما به دلیل این که سال اول بود، تیم‌های کمی آمدند و ما هم به نوعی اعلام انصراف کردیم. سال گذشته قهرمانی آسیا تریال در ژاپن برگزار شد و امسال در اندونزی خواهد بود. خواهان این بودیم که میزبانی مسابقات قهرمانی آسیایی رشته‌ای که عمدتا آقایان هستند را بگیریم. رقابت‌های رشته‌های دیگر در دو بخش بانوان و آقایان به صورت همزمان برگزار می‌شود، باتوجه به این که رشته تریال در بخش بانوان هنوز توسعه پیدا نکرده پیشنهاد دادیم که مسابقات قهرمانی آسیا تریال 2020 در کشور ما برگزار شود.

وی در ادامه افزود: ما عضو هیات رئیسه کنفدراسیون تریال آسیا هستیم و ما هم جزو کشورهای مطرحی در سطح آسیا محسوب می‌شویم و جایگاه‌های خوبی در سطح بین‌المللی داریم. پیشنهاد ما مورد استقبال حضار قرار گرفت، حتی گزارش‌هایی که در بخش جاده و تریال در جلسه ارائه دادیم، مورد حمایت و مقبولیت اعضا، دبیر و رئیس کنفدراسیون آسیا بود.

قمری عنوان کرد: پیست‌های رشته تریال در زمانی که مسابقه می‌خواهد برگزار شود، طراح مسیر می‌آید و براساس جایی که در ذهن دارد پیست را طراحی می‌کند و با موانعی که تهیه می‌شود، پیست ساخته خواهد شد. این رشته نیاز به زیرساخت‌های از پیش تهیه شده ندارد، فقط پیش از رقابت‌ها باید فضای روباز یا سرپوشیده مدنظر خود را مشخص کنیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ادامه داد: طراح موانعی که از چوب، لاستیک و لوازم مختلف است را می‌سازد. گاهی بخشی هم بر اساس فضای موجود و اقلیمی طراحی خواهد شد. سال گذشته تریال‌کاران ایرانی موفق به کسب مقام دوم و سوم قهرمانی آسیا ژاپن شدند و نتیجه نسبتا خوبی را در آن‌جا به دست آوردیم.

وی در پایان گفت: باتوجه به رایزنی‌هایی که داشتیم، قرار شد کنفدراسیون آسیایی حدود 6 دستگاه دوچرخه جاده به ما اهدا کند که قیمت هر کدام از این دوچرخه‌ها حدود 10 هزار دلار است، این دوچرخه‌ها از شرکت جاینت خواهد بود. حالا باید ببینیم این دوچرخه‌ها همه جاده هستند یا بخشی از آن‌ها مرتبط با رشته تایم تریل است. این موضوعی بود که در نشست هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا مطرح شد و ما توانستیم از این ظرفیت خود در هیات رئیسه استفاده کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز