فریده شجاعی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حفظ احترام پیشکسوتان اقدام پسندیده‌ای است/ وزارت ورزش‌وجوانان و کمیته ملی المپیک همیشه در این قضیه پیش‌قدم بودند

۱۳۹۸/۰۶/۱۳ - ۰۹:۳۰:۴۰
کد خبر: ۸۹۳۸۵۷
حفظ احترام پیشکسوتان اقدام پسندیده‌ای است/ وزارت ورزش‌وجوانان و کمیته ملی المپیک همیشه در این قضیه پیش‌قدم بودند
نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: کمیته پیشکسوتان بسیار فعال است و هر وقت مراسمی باشد شکوری رئیس این کمیته برنامه‌ها را پیگیری می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ خانه پیشکسوتان ورزش ایران با نام محمد نصیری، قهرمان اسبق وزنه‌برداری ایران، چندی پیش با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

فریده شجاعی، نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال، در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بسیار حرکت با ارزشی است که هر از گاهی تجلیل شود از قهرمانانی که صاحب نام بودند و تاریخ‌ساز شدند از جمله آقای نصیری از آن افرادی هستند که علاوه بر این که 15 مدال بین‌المللی داشتند در المپیک جهانی و آسیایی جزو تاریخ سازان ورزش هستند. من بسیار خوشحالم برای عرض تبریک خدمت‌شان رسیدم و خوشحالم که می‌بینم بسیار با نشاط و سرزنده هستند. امیدوارم سالیان سال سایه‌شان بر سر ورزش باشد.

او ادامه داد: شاید اولین باری است که می‌بینم اینگونه مراسم‌ها به این شکل برگزار می‌شود و لازم است از دکتر ابطحی تشکر کنم به خاطر اینکه توجه کردند به پیشکسوتان چرا که لازمه نگه داشتن ورزش کشور همین بها دادن به پیشکسوتان است و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک همیشه در این قضیه پیش قدم بودند. به این شکل و به طور رسمی کمتر دیده شده و امیدوارم ادامه‌دار باشد و قهرمانان ارزنده‌مان به این شکل از آنها تقدیر شود و یاد و خاطره‌شان همیشه زنده باشد.

شجاعی در پایان درمورد فعالیت کمیته پیشکسوتان گفت: کمیته پیشکسوتان بسیار فعال است و هر وقت مراسمی باشد شکوری رئیس این کمیته برنامه‌ها را پیگیری می‌کند، حالا خدایی نکرده ممکن است عزاداری باشد و یا خوشحالی باشد. متأسفانه در هفته گذشته 2 تن از عزیزانمان را از دست دادیم. داریوش نبوی و محمود پورشرفی بانی این مراسم کمیته پیشکسوتان است که به نحو احسنت این مراسم را انجام می‌دهند و امیدوارم همیشه خوشی و خوشحالی و تقدیر از ورزشکاران باشد و کمیته ما هم در این زمینه فعال است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز