امروز مرحله هفدهم و پایانی اردوی تیم ملی آغاز شد؛

محمدی: نسل طلایی کشتی آزاد ایران در راه است /کار سختی داریم اما ناامید نیستیم

۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۱۵:۳۶:۵۱
کد خبر: ۸۹۴۹۰۶
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت:متاسفانه او در این مدت دچار عفونت گوش یا مصدومیتی از ناحیه سر و چانه شد که برخلاف اظهارات برخی ربطی به تمرینات نداشت و این مصدومیت‌ها جزو انکار ناپذیر کشتی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: در پیکارهای قهرمانی سال ۲۰۱۹ جهان در قزاقستان و به خصوص در ۶ وزن المپیکی، کار سختی داریم اما ناامید نیستیم.امروز مرحله هفدهم و پایانی اردوی تیم ملی آغاز شد و تا روز اعزام به قزاقستان یعنی ۲۶ شهریور ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه در خصوص ترکیب تیم ملی و کنار رفتن نفراتی همچون رضا یزدانی و پرویز هادی افزود: یزدانی بعد از ۲ سال دوری را در کنار همه موجودیت کشتی ایران به اردوی تیم ملی دعوت کردیم. او در جام دانکلوف بلغارستان، قهرمانی آسیا در چین و مرحله نهایی انتخابی تیم ملی حضور یافت.

سر مربی تیم ملی کشتی ادامه داد: متاسفانه او در این مدت دچار عفونت گوش یا مصدومیتی از ناحیه سر و چانه شد که برخلاف اظهارات برخی ربطی به تمرینات نداشت و این مصدومیت‌ها جزو انکار ناپذیر کشتی است. سعی کردیم در این راه به او کمک کنیم چرا که او از سرمایه‌های کشتی کشور است و در نهایت با حرکت پهلوانی و با انتشار بیانیه‌ای از تیم ملی کنار رفت.

محمدی خاطر نشان کرد: پزشکان وقتی که آزمایش ام آر آی پرویز هادی را دیدند اعلام کردند که مشکل کمر دارد. متاسفانه او قبل از انتخابی تیم ملی برای درمانش نزد ماساژور تجربی برای درمانش رفته بود که ما در جریانش نبودیم. در حالی که ماساژور حرفه‌ای نبوده و برای درمانش باید به فدراسیون پزشکی ورزشی مراجعه می‌کرد.

وی در ادامه عنوان داشت: باید واقعیت روبه‌رو شویم چرا که شرایط یزدانی و هادی به گونه ای نبود که به پیکارهای قهرمانی جهان اعزام شوند. علی شعبانی در وزن ۹۷ و یدالله محبی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم جایگزین این دو قهرمان شدند.در خصوص امیرمحمد یزدانی نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم ایران در مسابقه‌های جهانی گفت: در رابطه با او باید گواهی پزشکی را به دلیل اینکه او به تازگی به سن ۱۸ سالگی رسیده به اتحادیه جهانی ارایه کنیم. یزدانی کشتی گیری جسور و باهوش است.

محمدی تصریح کرد: ۲ سال پیش اعلام کردم که نسل طلایی کشتی آزاد ایران در راه است و نتایج آن‌ را به طور حتم برای المپیک ۲۰۲۴ خواهیم دید. تیم رده نهم سال ۲۰۱۷ و ششم سال ۲۰۱۸ را تحویل گرفتیم. کار بسیار سختی به خصوص در ۶ وزن المپیکی داریم اما ناامید نیستیم. ضمن آنکه ترکیب نهایی تیم ملی براساس خرد جمعی و تصمیم منطقی و مشورت با مدیر تیم‌های ملی و رییس فدراسیون مشخص شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز