حذف خدابخشی، علیپور و قراری‌زاده؛

پورشیب به دیدار نهایی صعود کرد

۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۰:۱۸:۱۲
کد خبر: ۸۹۵۱۰۱
پورشیب به دیدار نهایی صعود کرد
روز دوم از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته با صعود سرگروه تیم ملی کشورمان به دیدار نهایی همراه بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه پنجمین مرحله از رقابت های لیگ جهانی کاراته که به میزبانی ژاپن در توکیو جریان دارد، سرگروه تیم ملی کشورمان با شکست رقبای خود به دیدار نهایی راه پیدا کرد. وی دور نخست استراحت داشت و سپس کنجی گریلون از فرانسه و الوین کاراکوئی از کوزوو را با نتایج مشابه ۳ بر صفر شکست داد و در مرحله نیمه نهایی هم ۲ بر یک برابر ایوان وسیج از کرواسی صاحب برتری شد و به دیدار نهایی صعود کرد.

پورشیب فردا یکشنبه در یک دیدار سنتی به مصاف آراگای ژاپنی می‌رود. در این وزن مهدی قراری زاده بعد از برتری ۴ بر صفر مقابل برایان تایمرمانز از هلند، ۲ بر یک به والری چوباتار از اوکراین باخت و حذف شد. مهدی خدابخشی همان دور نخست در پیکار با آیخان مامیف آذربایجانی بعد از تساوی ۳ بر ۳ با قانون سنشو (امتیاز نخست) باخت از جدول کنار رفت.

در وزن ۶۱- کیلوگرم رزیتا علیپور بعد از برتری مقابل یوکی کوجورو از ژاپن با نتیجه ۱۱ بر ۳، هایا جوما از کانادا را با رأی داوران، الکساندرا هاگ از سوئد را ۴ بر صفر، در مبارزه چهارم یک بر صفر نتیجه را به یین ژیااویان از چین واگذار کرد. با نرسیدن این چینی به دیدار نهایی، نماینده کشورمان از دور مسابقات کنار رفت.

شیما آل سعدی دیگر نماینده ایران در همین وزن ابتدا ۱۲ بر ۳ «آئو فونسکا» از آمریکا را شکست داد و سپس یک بر صفر میسا ایواتو از ژاپن را از پیش رو برداشت و در ادامه ۴ بر صفر برابر لیلا هرتالت از فرانسه باخت. این فرانسوی به دیدار نهایی راه یافت تا نماینده کشورمان در گروه شانس مجدد به کار خود ادامه دهد.  این رقابت ها فردا یکشنبه با برگزاری دیدارهای نهایی و رده بندی به پایان می‌رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز