بهزاد پاکزاد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کمانداران جوان پشتوانه خوبی برای تیم ملی هستند/ بانوان هم مانند آقایان شانس کسب مدال دارند

۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۰۹:۴۰:۵۹
کد خبر: ۸۹۵۴۸۳
کمانداران جوان پشتوانه خوبی برای تیم ملی هستند/ بانوان هم مانند آقایان شانس کسب مدال دارند
مربی تیم ملی کامپوند جوانان و نوجوانان گفت: قصد داریم در آینده مثل همه تیم‌های مطرح دنیا نفرات تیم ملی بزرگسالان با رنج سنی پایینی داشته باشند و بتوانیم سالیان سال روی آن‌ها حساب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهزاد پاکزاد مربی تیم ملی کامپوند جوانان و نوجوانان در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص جوان‌گرایی تیم‌های ملی بیان کرد: کل دنیا تیم‌های ملی خود را جوان می‌کنند و این کاری است که قدرت‌های برتر دنیا انجام می‌دهند. ما از سال 93 این کار را شروع کردیم و یک روال طبیعی را پیش گرفتیم. خدارا شکر الان هم نتیجه آن را می‌بینیم که حیدرزاده در مسابقات قهرمانی جهان جوانان که بالاترین سطح مسابقات در این رده‌های سنی است امتیاز 700 را از 720 به ثبت می‌رساند. این یک پشتوانه خوب برای تیم ملی بزرگسالان ما است،

وی افزود: مسابقات میکس هم در رشته تیراندازی با کمان داریم، یعنی برترین نفر خانم و آقای هر کشور با هم یک تیم می‌شوند و به رقابت می‌پردازند و گاها شده است که حتی تعداد بانوان شرکت‌کننده بیشتر از آقایان باشد چون همان اندازه که آقایان شانس مدال در این رشته دارند خانم‌ها نیز شانس مدال دارند.

پاکزاد اظهار داشت: قبلا سابقه داشته است که تیم ملی رده‌های پایه همراه تیم ملی بزرگسالان تمرین کنند و کنار یکدیگر باشند. هدف فدراسیون این است که بتوانیم در کنار بزرگسالان هم نوجوانان و جوانان را حفظ کنیم و هم آن‌ها از تجربیات بزرگسالان استفاده کنند تا بتوانیم آرام آرام آن‌ها را به اوج آمادگی خود برسانیم.

مربی تیم ملی جوانان و نوجوانان کامپوند ایران در پایان گفت: زهرا نعمتی در فدراسیون مانند یک برند و الگو است و همیشه نوجوانان و جوانان را ترغیب می‌کنیم تا از او الگو بگیرند و از تجربیاتش استفاده کنند. اردو در کنار این عزیزان به نظر من مثل یک کارگاه آموزشی برای نوجوانان و جوانان ما است. جوانان ما در المپیک 2020 هم می‌توانند شرکت کنند، در حال حاضر نیلوفر علی‌پور را داریم که عضو تیم ملی بزرگسالان ما است از دو سال قبل و با سن کم موفق شده که در تیم ملی بزرگسالان حضور داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز