بهروز سلطانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مقابل صنعت‌نفت برنده‌ایم/ هفته چهارم زمان خوبی برای شکست استقلال است/ بیرانوند باید بیشتر قدر خودش را بداند!

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۰۵:۲۶:۲۷
کد خبر: ۸۹۷۷۰۱
مقابل صنعت‌نفت برنده‌ایم/ هفته چهارم زمان خوبی برای شکست استقلال است/ بیرانوند باید بیشتر قدر خودش را بداند!
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران معتقد است این تیم به واسطه میزبانی می‌تواند مقابل حریف آبادانی خود به برتری دست پیدا کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهروز سلطانی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون آخرین وضعیت تیم و بازی حساس فردا مقابل صنعت نفت آبادان به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس در بازی با تراکتور نتوانست به اندازه میزبان بازی خوبی ارائه دهد و فکر می‌کنم تراکتور اگر آن‌گونه که مقابل پرسپولیس بازی کرد مقابل سایر تیم‌ها نیز ظاهر شود یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است.

وی افزود: پرسپولیس هنوز نتوانسته صلابت و شادابی سال گذشته را به دست بیاورد و این موضوع می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد که مهمترین آن به نظر من این است که هنوز بازیکنان با شیوه بازی کالدرون آشنا نشده‌اند و فکر می‌کنم بعد از 5-6 هفته بتوان درمورد عملکرد کالدرون و پرسپولیس در فصل جدید صحبت کنیم.

بازیکن پیشین پرسپولیس در ادامه پیرامون بازی صنعت نفت آبادان اظهار داشت: تمام تیم‌ها مقابل پرسپولیس می‌آیند تا خودی نشان بدهند اما بازی در استادیوم آزادی امتیاز ویژه‌ای است و طی چند سال اخیر به ندرت اتفاق افتاده که تیمی بتواند پرسپولیس را در تهران شکست بدهد و من معتقدم پرسپولیس می‌تواند در این دیدار به پیروزی برسد.

سلطانی درباره دربی هفته چهارم تصریح کرد: استقلال از شرایط آرمانی به دور است و شما هرچقدر تغییرات در تیم‌تان بیشتر باشد، زمان بیشتری برای هماهنگی نیاز داری و استقلال 16-17 بازیکنش را از دست داده است. فکر می‌کنم در هفته چهارم زمان خوبی برای شکست استقلال داریم و نباید این شانس را از دست بدهیم.

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس درباره برخی حواشی به وجود آمده پیرامون علیرضا بیرانوند گفت: من خودم با بیرانوند صحبت کردم، او بازیکن با شعور و با فهمی است که علاوه بر شش دانگ بودن به لحاظ رفتاری هم بازیکن خوبی است اما باید بداند برخی به دنبال درست کردن حاشیه برای او هستند و مراقب این افراد باشد. او دروازه‌بانی است که سال‌ها می‌تواند درون دروازه تیم ملی و پرسپولیس که جایگاهش خیلی پایین‌تر از تیم ملی نیست بدرخشد و بیرانوند باید قدر خودش را بداند.

نظر شما
پرونده ویژه